صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ لاکچری در آمل کمربندی امامزاده

خرید ویلا باغ لاکچری در آمل کمربندی امامزاده

1058
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 8753
زمین
1200 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری در آمل کمربندی امامزاده

 

با نام یاد خدا؛ اولین آگهی مجموعه البرز را خدمتتون معرفی می کنیم!

در ابتدا خوشامدگویی خدمت تمام عزیزانی که به وبسایت ما اومدن و مارو میزبان خرید و فروش و سرمایه گذاری در شمال انتخاب نموده اند.
تیم البرز ویلا برای سهولت و دسترسی بیشتر شما عزیزان این وبسایت را تعبیه کرده تا شما سروران بتوانید به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات رو از این مجموعه ویلاهای مورد تایید البرز ویلا را انتخاب و مشاهده نمایید.


اولین ویلایی که ما؛ قصد معرفی آن را دارید یک ویلا باغ لاکچری بسیار زیبا در حومه شهر آمل واقع در کمربندی امامزاده عبدالله می باشد ویلا واقع زیبا دارای ۱۲۰۰ متر زمین و ۲۱۰ متر بنای ساخت می باشد از لحاظ انشعابات و مجوزات ساخت کامل بوده و دارای سند ششدانگ با پروانه ساخت میباشند همچنین دارای کولر شوفاژ برای گرمایش پکیج دیواری نصب شده درب بیمو دار و دوربین مداربسته همچنین آلاچیق و باربیکیو آبنما از دیگر امکانات این ویلا باغ مجلل می باشد که استخر ۵۰ متری همراه با موتور خانه های مجزا رنگ و لعاب دیگری به امکانات این عمارت زیبا بخشیده است.

مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر

لازم به ذکر است که این ویلا باغ ۱۲۰۰ متری از درختان میوه آور چندین ساله همچون موز پرتقال انار انگور و سایر مرکبات شمالی تشکیل شده است با ویوی بی نظیر و بدی به سمت کوه و جنگل حیاط سازی که طبق عکس می بینید بسیار شکیل و حتی شما می توانید با اختیار و سریع خود جاهای مختلفی از این هیات را به سبک و سیاق خودتان تغییر دهید.

اگر قصد خرید ویلا باغ در شمال را دارید؛ بازدید از این مجموعه را از دست ندهید که این ویلا؛ دارای امتیاز فراوان نسبت به قیمت آن است و می توان این ویلا را در گروه خرید ویلا ارزنده قرارداد محیطی کاملا آرامش بخش و دلنشین.

کسب اطلاعات بیشتر این ویلا با میتوانید با شماره مندرج در پشتیبانی وبسایت تماس حاصل نمایید  و یا اینکه با فشردن دکمه ثبت درخواست مشاوره آبی رنگ کارشناسان مربوطه دستور وقت با شما تماس حاصل نمایند.

 


محدوده آدرس: کمربندی امام زاده عبدالله
  • جستجو: 8753
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه