صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس شهرکی استخردار در امیرآباد

فروش ویلا دوبلکس شهرکی استخردار در امیرآباد

650
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15753
زمین
380 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس شهرکی استخردار در امیرآباد

مشخصات و امکانات کلی این ویلا دوبلکس:

نماسنگ کلاسیک

دارای استخر 

چهار خواب

۲ اتاق خواب مستر

380  زمین

270  بنا

انشعابات نصب

نو ساخت

کابینت ممبران نصب

نورپردازی شده

محوطه سازی شده

بافت شهرکی

ویو به جنگل و کوهستان

واقع در امیرآباد نور

دارای شرایط پرداخت اقساطی

کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا شهرکی  آقایتهرانی  می باشد که می توانید با شماره تماس  09199658148  با این مشاور در ارتباط باشید.

خرید ویلا دوبلکس      خرید ویلا اقساطی    

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


 

امیرآباد نور کجاست؟ چه امکاناتی دارد؟

امیرآباد از روستاهای توابع شهر چمستان شهرستان نور در استان مازندران است. این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد.
این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است. بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. آب و هوای امیر آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار پر اهمیت است. شغل اکثر مردم این روستا، باغداری، کشاورزی، دامداری و... می باشد. از امکانات این روستا می توان به داشتن مدرسه، نانوایی، انواع سوپرمارکت، زمین مخصوص ورزش و فوتبال، مسجد، بهداشت و... می باشد.

 با خرید ویلا در امیرآباد به خاطر فاصله کم این روستا تا سواحل دریا می توان به سرعت خود را به ساحل رساند، و از این جاذبه طبیعی نهایت استفاده را برد. تصور اینکه با در اختیار داشتن این موقعیت ویژه، می توانیم هر روز از تماشای زیبایی های دریا و قدم زدن در ساحل لذت ببریم؛ هر کسی را نسبت به خرید ویلا در امیرآباد مشتاق می کند. از طرفی امیرآباد در نزدیکی سایر نقاط گردشگری استان مازندران واقع شده است.  با چند ساعت رانندگی در جاده های زیبا و سرسبز  می توانیم خود را به مناطق گردشگری آمل برسانیم. بازارچه های محلی که محصولات با کیفیت خانگی و صنایع دستی هنرمندان شمالی را با قیمت مناسب ارائه می دهند، فرصت ویژه ای برای خرید کالا های با کیفیت را در اختیار ساکنین این منطقه قرار می دهد. مانند بسیاری از مناطق زیبای مازندران، امیرآباد هم دارای روستا های متعدد و توریستی در اطراف خود است، که برای گردشگری و پیاده روی های چند ساعته در روز عالی هستند. ساحل نور یکی از بکر ترین سواحل شمالی حاشیه دریای خزر است که هنوز تعداد زیادی ویلا و ساختمان کنار آن ساخته نشده است.


محدوده آدرس: امیراباد

ویلاهای مشابه