صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس نما سنگ جنگلی استخردار در آمل

خرید ویلا دوبلکس نما سنگ جنگلی استخردار در آمل

1062
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،900،000،000 تومان
به صورت نقد و اقساط بدون سود وبهره
جستجو 16807
زمین
240 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

معاوضه خودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما سنگ جنگلی استخردار در آمل

با سلام خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی البرز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز در خدمت شما هستیم یک دستگاه ویلای دوبلکس نما سنگ جنگلی استخردار در آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، لطفاً تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

ویلایی که امروز قصد معرفی آن را به شما دارم، به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای دوبلکس از ۲ طبقه مجزا تشکیل شده اند که توسط راه پله ای که در داخل ویلا قرار داده می شود، به یک دیگر متصل می شوند؛ این سبک از ویلاها، نمای بسیار زیبا نسبت به دیگر سبک ها دارند و به دلیل داشتن امکانات زیاد، دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس در چند سال اخیر، پیشرفت چشمگیری داشته است.

نمای این ویلای دوبلکس، سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل جذابیت و زیبایی خاصی که دارد، بسیار پر طرفدار می باشد؛ البته لازم به ذکر است که سنگ علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، دوام و عمر بیشتری نیز نسبت به سایر نماهای دیگر دارد و در دراز مدت، زیبایی و جذابیت خود را حفظ می‌ کند.

متراژ کل زمین این ویلای نما سنگ ۲۴۰ متر و زیر بنای آن نیز ۲۶۰ متر می باشد؛ لازم به ذکر است که این ویلا در سال ۱۳۹۹ بنا شده و نوساز می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد؛ ۳ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی در این ویلا در نظر گرفته شده است؛ همچنین در تمامی آن ها کمد دیواری تعبیه شده است.

این ویلای نماسنگ، جنگلی می باشد؛ به همین دلیل، دارای چشم انداز زیبایی می باشد؛ این ویلا در شهرستان آمل بنا شده است؛ شهرستان آمل یکی از شهرهای صنعتی استان مازندران می باشد؛ اگر قصد شما از خرید ویلا در شمال، سرمایه گذاری می باشد، این شهر یکی از بهترین مناطق برای این کار است؛ شهرستان آمل دارای جنگل های بکر و آرامش بخش و همچنین پارک ها و مناطق دیدنی بسیار زیبایی می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، خرید ویلا آمل یکی از بهترین گزینه های شما عزیزان می باشد.

از اسناد این ویلای فول امکانات، می توان به سنددار بودن آن که به صورت عرصه و اعیان می باشد اشاره کرد؛ همچنین ویلا دارای جواز ساخت و پایان کار می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کلیک کنید.

یکی دیگر از امکانات بسیار مهم ویلا، شهرکی بودن آن و همچنین داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد؛ این امر موجب شده است امنیت این ویلای فول امکانات، کاملا تضمین شده و دارای محیطی امن باشد؛ اگر فقط روزهای خاصی از سال را به سفر شمال می کنید، پیشنهاد ما به شما، خرید ویلا شهرکی می باشد.

حیات و محوطه این ویلا با سلیقه طراحی و کاملاً شیک ساخته شده است و به زیبایی و جذابیت نمای بیرونی این ویلا افزوده است.

لازم به ذکر است که این ویلا فول امکانات استخر دار می باشد؛ این ویلا علاوه بر داشتن استخر، جکوزی و سونای خشک نیز دارد؛ امروزه افراد زیادی قصد خرید ویلا استخردار را دارند.

سقف ویلا به وسیله کناف و لوستر های زیبا زینت داده شده است و به دلیل نورپردازی بسیار عالی که دارد، به این زیبایی می افزاید؛ کف ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک می باشد؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت ممبران، هود و گاز رو میزی می باشد.

 

در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید با مشاورین ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس: کمربندی امام زاده عبدالله
  • جستجو: 16807
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه