صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس مبله در منطقه محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس مبله در منطقه محمودآباد

1123
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15546
زمین
270 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مبله در منطقه محمودآباد

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان همیشگی و مهربان سایت مشاورین املاک البرز ویلا؛ امیدوارم در کنار کانون گرم خانواده، اوقات خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز در این پست قصد داریم یک دستگاه ویلای دوبلکس مبله با شرایط فروش فوق العاده در منطقه برند محمودآباد را به شما عزیزان داریم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا در شمال کشور هستید، تا انتهای این آگهی ما را همراهی کنید.

 

ویلا دوبلکس؛

معمولا به خانه ای گفته می شود که دارای دو طبقه بوده که توسط یک راه پله به یکدیگر متصل می شوند. این نوع طراحی خانه شرایط مخصوص به خود را داشته و دارای ویژگی های خاصی نیز هست. معمولا در این خانه ها راه پله مهم ترین عنصر طراحی محسوب شده و می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت فضایی و تقسیم بندی مناسب قسمت های مختلف خانه داشته باشد.

 

این ویلا مدرن در  زمینی به مساحت 270 متر می باشد و در سال 1399، این بنای لوکس به صورت دوبلکس به مساحت 200متر بنا شده و به مرحله ی پایان کار رسیده است.
کلیه انشعابات و امتیازات این ویلا اعم از آب ،برق،گاز نصب بوده و آماده سکونت و خرید شما عزیزان می باشد.

 

دیگر امکانات مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی از آن جهت که در صورت عدم حضورتان امنیت آن توسط نگهبانی 24 ساعته تامین می شود، قابل توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرد.

 

 از مهمترین ویژگی این ویلا، سند دار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه مهمترین اولویت اکثر مشتریان می باشد. زیرا به شما اطمینان کافی در هنگام معامله ویلا می دهد.

 

از مزایای بزرگ این ویلا دوبلکس، مبله بودن آن است!
ویلای مبله به ویلایی گفته می شود که با تمام اجزا و وسایل موردنیاز برای زندگی کردن، به فروش می‌رسد؛ از مزیت های خرید ویلا مبله، می توان به صرفه جویی در اتلاف وقت و اتلاف هزینه در این اوضاع اقتصادی و تورم بازار اشاره کرد.

 

 

 

شرایط بسیار مهم و ویژه فروش این ویلای جنگلی، به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ شما تنها با پرداخت مقداری از پول کل ویلا، می توانید صاحب این ویلا شوید و مابقی آن را، طی اقساط چندین ماهی بپردازید.همچنین اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، به شما پیشنهاد می کنم که سایر ویلاهای اقساطی سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

 

 

مشخصات و امکانات کلی  ویلا دوبلکس مبله نمامدرن در منطقه محمودآباد:

 زمین۲۷۰متر

بنا۲۰۰متر

3خواب مستر

شهرکی

سند

پروانه ساخت

مبله کامل و شیک

نوساز

دیزاین داخلی و بیرونی بینظیر

دارای تراس، کابینت، هود، رومیزی

حیاط سازی شده

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا دوبلکس مبله لاکچری، سرکار خانم رونما  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱97074893  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده دریا

ویلاهای مشابه