صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس استخردار در امیرآباد نور

خرید ویلا دوبلکس استخردار در امیرآباد نور

391
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18363
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

استخردار داخلی

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار در امیرآباد نور

 

با سلام خدمت سروران گرامی، امیدوارم حالتون خوب باشه.

 طراحی ساخت این ویلا در امیرآباد نور، به صورت دوبلکس با نمای مدرن سفید می باشد، این نوع ویلاها در شمال کشور یکی از محبوب ترین نوع سازه به حساب می آیند، همچنین ویلاهای دوبلکس جزو ویلای لاکچری محسوب می شوند، و امکانات آن نیز فوق العاده می باشد، که در ادامه ی این آگهی به معرفی این ویلای دوبلکس می پردازیم.

 لوکیشن؛ امیرآباد نور

بالا دست جاده

۴۰۰ متر زمین

۳۰۰ متر بنا

۳ خواب مستر

استخر داخلی با موتور خانه

سند تک برگ

۳ کنتور نصب اختصاصی

۸۰ متر تراس با ویو ابدی

و...

 

این ویلای لاکچری و جنگلی دارای 400 متر زمین و ۳0۰ متر زیر بنا می باشد، همچنین در این ویلا 3 اتاق خواب به صورت مستر تعبیه شده است، استخر، رئوف گاردن از ویژگی های بارز این ویلای دوبلکس در نور می باشد، باید بدانید که روف گاردن، فضاهای سبزی هستند که در سطوح بالای ساختمان های مسکونی، ویلاها که برای تفریح، فضای بازی و... به عنوان یک منطقه سبز طراحی شده است، که می توانید نهایت لذت را از این امکانات لاکچری ببرید، لازم به ذکر می باشد، که با خرید ویلا استخردار در شمال از شنا کردن در استخرهای شهری بی نیاز خواهید شد، روف گاردن این ویلا به صورت مدرن و به روز طراحی شده است، چمن مصنوعی، دکوراسیون با چوب، زیبایی این ویلا را دوچندان نموده است، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس در نور روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای ارزنده بی شک بهترین ویلا در شهرستان توریستی نور می باشد، یکی از مزایای عالی خرید این ویلا، شرایط پرداخت آن می باشد در واقع شما با پرداخت نصف مبلغ قرارداد، به صورت نقد، و الباقی به صورت اقساطی، می توانید این ویلای جنگلی را خریداری کنید، با خرید ویلا اقساطی در شمال می توانید صاحب یکی از ویلاهای لوکس در شمال بشوید.

حیاط این ویلای دوبلکس با سنگ، کف پوش شده که فضای متفاوتی را ایجاد نموده است، این ویلا با درختان، محوطه سازی شده است، که شما می توانید مطابق علایق و سلیقه خود، با مبلمان اسپرت و حصیری دیزاین کنید، و ویوی این ویلای ارزنده رو به جنگل و محوطه ی ویلا می باشد، که از تماشای آن نهایت لذت را ببرید.

مدارک این ویلا کامل بوده و خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد، و برای خرید این ویلا سند دار در شمال، می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای دوبلکس در امیرآباد با کد ۱۸۳۶۳، مشاور کیان می باشند که می توانید با شماره تماس   ۰۹۱۱۹۱۹۳۸۹۱
 با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: امیرآباد نور
  • جستجو: 18363
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه