صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش زیرقیمت ویلا باغ نما انگلیسی در نور

فروش زیرقیمت ویلا باغ نما انگلیسی در نور

550
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18356
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش زیرقیمت ویلا باغ نما انگلیسی در نور

 

باغ ویلا یا همان ویلا باغ های شمال، گوشه ای از بهشت واقعی هستند، کافه یه چند روز به شمال سفر کنید و اگه بودجه برای خرید ویلا ندارید تیم " ویلا البرز" اسکان رایگان بهتون ارایه میده تا شمارو با باغ ویلاهای شمال بیشتر آشنا کنه.

 

به زمین باغی هایی که مساحت بالایی داشته باشن و یک دستگاه ویلا یا خانه در آن بنا شود ویلاباغ گویند. برای مشاهده و خرید ویلا باغ در شمال کلیک کنید.

 

خوب همانطور که در عکس ها می بینید این ویلا در باغی به مساحت 400 متر بنا شده؛ که متر بنای آن 300 متر بوده که طراحی بسیار لوکس و مهندسی ساز در یک لوکیشن جنگلی بی نظیر از واقع شده است که یک عمارت نوساز و کلید نخوره با کلیه انشعابات و الزامات متصل آمده سکونت و خرید شما مشتریان عزیز می باشد.

 

 این ویلا باغ زیبا در شمال؛ در یک شهرک کاملا مهندسی ساز با تعداد ویلاهای مناسب قرار گرفته و از نظر امنیت در زمان نبود شما؛ و رسیدگی به فضای سبز ویلای شما کاملا شرایط مناسبی را شامل می باشد.

 منطقه جنگلی نور یه منطقه کاملا توریستی و خوش آب و هواست که دسترسی بی نظیری هم به دریا و هم به جنگل دارد از همین روی برای آندسته از عزیزانی که قصد خرید ویلا ساحلی یا خرید ویلا جنگلی را دارند؛ باید گفت که خرید ویلا در نور می تواند گزینه بسیار مناسبی برایشان باشد و این ویلای پیش رو نیز در منطقه جنگلی و زیبای نور واقع شده است.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی در شمال؛ کلیک کنید.
 

این ویلا باغ مجلل داری دوخواب مستر بوده و از نظر طراحی و مهندسی سازی از دید بنده و کارشناسان ساخت و سرمایه گذاری تیم " ویلا البرز" از امتیازات بالایی برخوردار است و این تضمین را به شما می دهیم که بدلیل شناخت با مالکان و سازنده های مناطق؛ تیم ما میتواند این ویلاباغ زیبا را با بیشترین تخفیف ممکن از مالک برای شما مشتری عزیز خریداری نماییم.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین حرفه ای " ویلا البرز" در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای فلت ارزان قیمت در شمال؛ سرکار خانم شاکری می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18356
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه