صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا کاخ نما سلطنتی در شمال

خرید ویلا کاخ نما سلطنتی در شمال

865
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،500،000،000 تومان
جستجو 18303
زمین
550 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا کاخ نما سلطنتی در شمال

 

امکانات و امتیازات این ویلای لاکچری در آمل

تریبلکس

4 اتاق خواب به صورت مستر

استخر

سونا خشک

جکوزی

3 تا آشپزخانه

3 تا سالن

دو تا آلاچیق

کابینت ممبران

سقف کناف

نما سنگ

شهرکی

550 متر مربع مساحت زمین

500 متر مربع زیربنا

و....

 

خرید ویلا تریبلکس

این ویلا همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، در سازه ی تریبلکس به صورت سلطنتی توسط مهندسین  مجرب شمال طراحی و احداث شده است، همانطور که از تصاویر موجود مشهود می باشد، نمای این ویلا به صورت سلطنتی طراحی شده است، که توجه ی همه ی افراد را به خود جلب می کند، ویلاهای تریبلکس در دسته ی ویلاهای لوکس و لاکچری قرار دارند، و قیمت این ویلاها نسبت به سازه های فلت و نیم پیلوت بیشتر می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، ما به شما خرید ویلا تریبلکس با نمای کاخ پیشنهاد می دهیم.

این ویلا نوساز بوده و با کلیه انشعابات و الزامات متصل و آماده بهره برداری می باشد، همچنین اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، و سند آن به صورت تک برگ و پایان کار می باشد، شما بعد از خرید ویلا در آمل می توانید برای انتقال مالکیت، اقدام کنید.

فروش این ویلای تریبلکس به صورت نقد و اقساط می باشد، در واقع شما می توانید با فروشنده برای پرداخت مبلغ به صورت نقد و اقساط توافق کنید، خرید ویلا اقساطی که آپشن برای خرید یک ویلا محسوب می شود، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید. 

خرید ویلا شهرکی در منطقه جنگلی و سرسبز امل با متراژ زمینی به مساحت 550 متر مربع و زیربنای 500 متر یک انتخاب عالی می باشد، این ویلای تریبلکس از امکاناتی همچون 4 اتاق خواب به صورت مستر، با امکانات عالی، استخر و جکوزی و سونا، کف سرامیک، پنجره های مدرن، نمای متفاوت و.... برخوردار می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی از ویژگی های عالی این ویلا، محوطه سازی متفاوت آن می باشد، حیاط سازی بی‌ نظیر با گل و گیاهان و نمای سنگی فوق العاده شیک از ویژگی های عالی این ویلا محسوب می شود، سبک این ویلا بسیار متفاوت می باشد، طراح برای این ویلا طراحی به صورت کاخ و سلطنتی در نظر گرفته است، چنین ویلاهایی با این امکانات فوق العاده یکی از انتخاب های هوشمند محسوب می شود، زیرا این ویلا گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد، چون ارزش چنین ویلایی با امکانات عالی روزانه در حال افزایش می باشد، اگر قصد سرمایه گذاری در شمال دارید، بی شک این ویلای تریبلکس را در الویت قرار دهید.

ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز برای خرید ویلا استخر دار و ملک و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 18303
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه