صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس سلطنتی در شمال

فروش ویلا دوبلکس سلطنتی در شمال

726
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18297
زمین
330 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس سلطنتی در شمال

 

با افزایش تورم و هزینه ها، اغلب افراد به دنبال سرمایه گذاری هوشمند و با کسب سود بالا هستند، از این سوی اقدام به خرید ویلا در شمال و یا خرید ملک و.... می کنند، بهترین تصمیم سرمایه گذاری در بازار املاک می باشد، با ما همراه باشید، تا با یک ویلای فوق العاده مدرن در چمستان آشنا شوید.

 امروز قصد معرفی یک ویلایی مدرن، که در زمینی به مساحت 330 متر مربع بنا شده است، داریم، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این ویلا با مساحت زیربنای 350 متری در سازه ی دوبلکس در سال 1400 با بهترین متریال در چمستان ساخته شده است،

خرید ویلا در چمستان برای آن دسته از عزیزانی که به منطقه ی جنگلی علاقمند هستند، گزینه ی مناسبی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این ملک جنگلی، با نمایی از سنگ، دارای تراسی با نور پردازی ویژه و چشمگیر می باشد، همچنین این ویلای مدرن، دارای رئوف گاردن می باشد، که با بهترین طراحی ساخته شده است، که شما با وجود رئوف گاردن، به جنگل و کوهستان های شمال دید کافی دارید، و از این موقعیت می توانید لذت را با تماشای این طبیعت ببرید.

لازم به ذکر است، این ویلای دو طبقه ایی دارای 3 اتاق خواب می باشد، و اتاق خواب آن نیز به شکل مستر طراحی شده است، همانطور که از تصاویر موجود مشهود می باشد، این ویلا دارای طراحی متفاوت می باشد، پنجره های دوجداره مشکی هارمونی زیبایی را به وجود آورده است، از امکانات دیگر این ویلا می توان به اتاق خواب های مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت، کف سرامیک، رئوف گاردن، حیاط زیبا و دل انگیز که با درختان و گل و گیاه دیزاین شده است، اشاره نمود، امتیازات ذکر شده، جزئی از امکانات این ویلای نوساز در چمستان می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز روی لینک مشخص شده کلیک کنید. 

اگر به دنبال خرید ویلا در شهرک هستید، می توانید این ویلا را در الویت قرار دهید، زیرا این ویلا در شهرکی برند واقع شده است، که از لحاظ امنیت می توانید آسوده خاطر باشید، همچنین شرایط پرداخت برای این ویلای سند دار، به صورت اقساطی و نقدی می باشد، خرید ویلا اقساطی در شرایط اقتصادی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، و  از همه مهم تر این ویلای دوبلکس جنگلی، با تمامی امکانات آن، سند دار نیز می باشد، سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد، که شما عزیزان بعد از معامله می توانید، برای انتقال سند اقدام کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در مناطق دنج و زیبای شمال را دارید، تنها کافیست با تیم مجرب ما تماس بگیرید، همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در  سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18297
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه