صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / کاخ ویلا تریبلکس استخردار هوم گاردن در سعادت آباد

کاخ ویلا تریبلکس استخردار هوم گاردن در سعادت آباد

922
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10342
زمین
500 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

کاخ ویلا تریبلکس استخردار هوم گاردن در سعادت آباد نور

 

سلام و صد سلام خدمت شما سروران گرانقدرwink.

از اینکه یار و همراه ما هستید بسیار خرسند و متشکریم.

از آنجایی که در بازار بورس، جدا از بحث واسطه و ریسک، علم ودانش خاصی نیز لازم است و در بازار طلا و سکه و دلار هم با نوسانات غیر قابل پیش بینی مواجهیم، بنابراین بهترین راه سرمایه گذاری، در بازار املاک می باشد.

شما می توانید با خرید زمین و یا ویلا ، از سرمایه گذاری بسیار مطمئنی چه از لحاظ سود دهی و چه از لحاظ  ریسک پذیری، بهره مند شوید. چه بهتر اینکه این سرمایه گذاری در زمین ها و ویلا های شمال کشور انجام گیرد.

 برای مثال؛ ویلایی واقع در سعادت آباد شهرستان نور، که به مساحت 600 متر مربع و به صورت تریبلکس، با یک پلن بی نقص می باشد و در شهرکی به مرحله ی پایان کار رسیده است، که این شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد. 

نمای این ملک به طور کامل از سنگ می باشد و هم چنین از نور پردازی خاصی نیز بهره بهره مند است. در رابطه با حیاط درندشت و محوطه سازی آن نیز باید عرض کنم خدمت شما؛ که این ویلا از حیاط سازی و گل کاری خاص، به همراه باغبانی تمام فصل می باشد و اینکه در محوطه علاوه بر نیمکت سنگی بزرگ، آلاچیق، باربیکیو و آتشکده، استخری فول با سقف متحرک نیز قرار دارد، که همه ی اینها از جمله ویژگی های این ویلای لاکچری می باشد. 

همچنین این بنای ارزشمند، از امکانات ویژه تری نظیر؛ سونا خشک، جکوزی و سالن بیلیارد هم بهره مند می باشد. 

به هنگام ورود ویلا محیط داخل ویلا، شما شاهد لابی و گیت ورودی منزل خواهید بود. این ویلای تریبلکس جنگلی، در هر طبقه از آن تراسی مجزا موجود است، رو به منظره ای بی نظیر از جنگل و کوهستان

ویلای استخردار درون شهرکی، متشکل از 5 اتاق خواب به صورت مستر، 3 سالن پذیرایی و نشیمن بسیار بزرگ، 2 آشپزخانه، روف گاردن و هوم گاردن، از آسانسوری هیدرولیک نیز بهره مند می باشد.

هم چنین سیستم گرمایشی این بنا از کف می باشد و دارای امکانات و امتیازات دیگری چون؛ درب ریموت دار، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت و پنجره ی دو جداره PVC ترک، می باشد، که همه و همه به منظور حفظ امنیت و آسایش شماست، که از هر چیزی مهم تر است.

این ویلای اوکازیون، که از جواز ساخت بهره مند می باشد، به همراه سندی تک برگ بدون اوقاف، با شرایط نقد و اقساط تقدیم حضورتان می شود. 

چنانچه قصد خرید ویلا استخردار در شمال کشور را دارید، کلیک کنید.

من و تیم حرفه ای املاک البرز، جهت خدمت رسانی به تک تک شما مهربانان، آماده ایم. 

مشاهده و خرید ویلا تریبلکس در شمال

دوستان و همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید کاخ ویلا تریبلکس استخردار در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در خطه ی شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم حرفه ای املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما عزیزان و مهربانان می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در  قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان کوشا و پر تلاش املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این کاخ ویلا هوشمند تریبلکس استخردار با جکوزی، در مکانی سبز و آرامش بخش، سرکار خانم صوفی می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09119217892  تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا اقساطی در مازندران                                                    مشاهده و خرید ویلا جکوزی دار در شمال کشور

کد ویلا: 157


محدوده آدرس: جاده نور سعادت اباد
  • جستجو: 10342
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه