صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش زیرقیمت ویلا جنگلی نما مدرن در نور

فروش زیرقیمت ویلا جنگلی نما مدرن در نور

470
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18354
زمین
280 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش زیرقیمت ویلا جنگلی نما مدرن در نور

 

 با درود خدمت همراهان همیشگی "ویلا البرز"  امید بر آن است که در این شرایط اقتصادی؛ و دغدغه های سرمایه گذاری، در سلامت کامل روح و روان بوده باشید و سرمایه گذاری هدفمند و سودمندی را انتخاب کرده باشید؛ با ما همراه باشید تا یک دستگاه ویلای نما مدرن زیرقیمت و متسعد برای سرمایه گذاری را بهتان معرفی کنم.

این ویلای تریبلکس نما مدرن را تیم تجاری " ویلا البرز" به شما همراهان عزیز معرفی میکند که یک فایل اختصاصی و ویژه می باشد.

همانطور که در عکسها مشاهده میکنید حیاط سازی ویلا در وهله اول به چشم می آید که بسیار شکیل و مهندسی طراحی شده است؛ حیاط 280 متری فضای مناسبیست برای سپری کردن اوقات فراغت و تفریح در بین درختان و سرسبزی های این حیاط که براحتی خودتان نیز طبق سلیقه خودتان می توانید ابتکار در طراحی و سلیقه به خرج دهید.

این ویلای تریبلکس نما مدرن دارای 300 متر بنای ساخت می باشد و با ویوی کوه و جنگل منظره بی نظیری را از پنچره اتاق های این ویلا قابل مشاهده است.

برای خرید ویلا تریبلکس باید بدانید که طبقه اول طبقه عمومی یا طبقه استراحت برای افراد مسن تر خانواده می باشد و به دلیل سختی در رفت و آمد از پله ها در 3 طبقه؛ معمولا یک اتاق خواب در طبقه اول نیز در نظر می گیرند.

 

 مشاهده و خرید ویلا تریبلکس در سایت البرز؛ کلیک نمایید.

این ویلای تربلکس نما مدرن دارای 3 اتاق خواب مستر می باشد و از زیبایی های منظری بالایی برخوردار است؛ اگر شما به دنبال خرید ویلا جنگلی با رطوبت یا درجه شرجی پایین در شمال هستید این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد.

لازم به ذکر است اگر نگران امنیت ویلا یا مراقبت از حیاط سازی و فضای ویلا  هستید؛ این نگرانی را در رابطه با این ویلا نخواهید داشت زیرا این ویلا شهرکی بوده و کلیه مسائل مربوط به امنیت محموعه با گیت نگهبانی برقرار خواهد بود.

 

کلیه انشعابات و الزامات لازم این ویلای تریبلکس نصب شده و آماده خرید و سکونت شما سروران می باشد.

طبق برآورد و کارشناسی تیم " ویلا البرز" در رابطه با این ویلا از نظر متریال ساخت؛ لوکیشن و دسترسی ها؛ امتیاز دریافتی ویلا از 10 ؛ نمره 8 می باشد؛ که ارزنده و نمره بسیار مناسبیست.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین حرفه ای " ویلا البرز" در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای فلت ارزان قیمت در شمال؛ سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18354
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه