صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید کاخ ویلا جنگلی سنددار در آمل

خرید کاخ ویلا جنگلی سنددار در آمل

937
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،500،000،000 تومان
30%نقد الباقی اقساط بدون بهره
جستجو 16787
زمین
550 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید کاخ ویلا جنگلی سنددار در آمل

سلام به همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شادی و نشاط باشه.

 امروز قصد داریم به شما عزیزان یک دستگاه کاخ ویلا جنگلی سنددار در آمل را به معرفی نماییم؛ پس اگر قصد خرید کاخ ویلا را دارید، با ما در این آگهی همراه باشید.

 این ویلای نما رومی در شهرستان آمل بنا شده است؛ شهرستان آمل به دلیل مجاورت با جنگل های سرسبز شمال کشور، ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، بی شک این شهر یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شما عزیزان می باشد؛ همچنین نا گفته نماند که این ویلا با دریا تنها ۷ کیلومتر فاصله دارد.

 متراژ کل زمین این ویلا ۵۵۰ متر می باشد که ۵۰۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای نما رومی، ۵ اتاق خواب تعبیه شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی می باشند.

تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و پس از خرید ویلا، امتیازات به مالک جدید آن تغییر نام پیدا می کند.

سند این ویلا تک برگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار خیال شما را از بابت یک خرید امن و مطمئن آسوده می سازد؛ همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده سایر ویلاهای سنددار روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید؛ نا گفته نماند که علاوه بر سند، این ویلا دارای پروانه پایان کار نیز می باشد.

 لوکیشن این ویلا در سرسبز ترین خطه ی استان مازندران می باشد؛ به همین دلیل، شما با خرید این ویلا دسترسی آسانی به جنگل خواهید داشت.

طراحی این ویلا به صورت تریبلکس می باشد؛ همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، ویلای تریبلکس دارای ساختار ۳ طبقه ای می باشد که هر طبقه معمولا دارای اتاق خواب، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی می باشد؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل داشتن زمین و مساحت بیشتر و همچنین ساختار مدرن نسبت به سایر ویلاها، دارای قیمت بیشتری می باشد.

نمای زیبای این ویلا، به صورت رومی طراحی شده است و از جنس سنگ می باشد؛ در نمای رومی، ستون های قطور با ارتفاع بسیار زیاد در نظر گرفته می شود که به زیبایی نما می افزاید؛ حیاط سازی فوق العاده زیبا در کنار نمای سنگی رومی ویلا، چهره ی چشم نوازی را برای این ویلا به ارمغان آورده است.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت از بهترین جنس بازار، هود و گاز رو میزی می باشد؛ دیوار های ویلا به وسیله کاغذ دیواری زینت داده شده است و سقف آن نیز کناف می باشد.

این ویلای لاکچری در یک شهرک واقع شده است که به واسطه نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته، امنیت آن کاملا تضمین شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

 

از اینکه سایت البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گذاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: کیلومتر ۶ جاده آمل نور منطقه جنگلی باریکلا
  • جستجو: 16787
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه