صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ نیم پیلوت استخردار در جاده دریا

خرید ویلا باغ نیم پیلوت استخردار در جاده دریا

760
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18333
زمین
1000 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت استخردار در جاده دریا

سلام به یکایک شما همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سرشار از اتفاقای خوب باشه.

امروز در یاین آگهی با شما هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت استخردار در موقعیت جاده دریا؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا باغ استخردار را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا باغ 1000 متری همانطور که گفته شد، در جاده دریا بنا شده است؛ مطمنن وقتی اسم جاده دریا را می شنوید، با خود می گویید دسترسی این جاده با دریا کمتر از چند دقیقه است؛ بله، دقیقا همینطور است؛ یعنی دسترسی این ویلا باغ تا دریا، تنها چند دقیقه می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، با کلیک روی نوشته رنگی شده می توانید سایر ویلاهای ساحلی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا 1000 متر و زیربنای آن هم 140 متر می باشد؛ 2 اتاق خواب در این ویلا باغ در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

تمامی انشعابات و کنتور های آب، برق و گاز به صورت اختصاصی و شخصی نصب می باشد.

این ویلا باغ به صورت فول مبله به فروش می رسد؛ یکی از بهترین مزیت های خرید ویلا مبله، صرفه جویی در اتلاف وقت می باشد.

 اسناد و مدارک این ویلا کامل و آماده انتقال به مالک جدید می باشد؛ این ویلا باغ دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد؛ اگر برای شما عزیزان هم خرید ویلا سنددار مهم است، بدون شک، این ویلا باغ بهترین گزینه برای شما می باشد.

اگر به دنبال خرید ویلا باغ کامل با تمامی امکانات هستید، پیشنهاد تیم البرز ویلا به شما دوستان عزیز، این ویلا باغ استخردار می باشد.

 از دیگر امکانات مهمی که این ویلا باغ را از سایر ویلا باغ ها متمایز می سازد، استخر آن می باشد؛ یک استخر با ابعاد بزرگ و مناسب در حیاط ویلا در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

آشپزخانه ویلا کاملا مجهز و آماده پختن غذاهای خوشمزه می باشد.

پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و درب ورودی آن هم ضد سرقت است.

حیاط کاری فوق العاده بی نظیر و دلنشین این ویلا باغ، در کنار استخر و باربیکیو، یک محیط شیک و لاکچری را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است که می توانید در کنار خانواده محترمتان از آن لذت ببرید.

 

از اینکه سایتپ ما را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما سپاس گزاریم.

شما دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا، می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کرده یا به بخش تماس با ما رجوع کنید.

 

همچنین کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا باغ نیم پیلوت استخردار در جاده دریا، سرکار خانم شکوهی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۷۹۹۴۰۵ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18333
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه