صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا پلاک اول جنگل

فروش ویلا پلاک اول جنگل

466
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18288
زمین
350 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا پلاک اول جنگل 

 

با سلام خدمت شما خریداران محترم، امیدوارم حالتون خوب باشه، اکثر افراد به دنبال مکانی برای اقامت در تعطیلات و آخر هفته ی خود می باشند، از این سوی به دنبال خرید ویلا در شمال هستند، شمال کشور به دلیل داشتن آپشن های عالی، اعم از؛ دریا و جنگل و کوهستان و.... مورد توجه همه ی افراد قرار گرفته است، اگر به دنبال ویلا لاکچری در بهترین لوکیشن استان مازندران هستید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

خرید ویلا پلاک اول جنگل

افرادی که دنبال سرمایه گذاری در شمال هستند، خرید ویلا پلاک اول جنگل یا خرید ویلا پلاک اول ساحل در الویت قرار دارند، ویلای موجود در پلاک اول با فاصله بسیاری کمی از جنگل قرار دارند، از این سوی امکانات ویلا و نوع سازه و شرایط فروش و قیمت ویلاهای پلاک اول متفاوت می باشند، که شما عزیزان قبل از خرید ویلا دوبلکس باید تمامی نکات را بررسی کنید.

اغلب این ویلاها مجهز به دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، دکوراسیون داخلی شیک و مدرن، کابینت های جدید، اتاق خواب های مستر، باغچه ی زیبا، نمای مدرن و... می باشند، خوشبختانه این ویلای ارزنده در نور دارای چنین امکانات ذکر شده می باشد، امکانات این ویلا به صورت کامل و مدرن می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را در نور توسط مشاورین البرز از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا در نور روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر بخواهیم به آپشن های دیگر این ویلای دوبلکس اشاره کنیم، می توانیم به شرایط فروش این ویلای جنگلی اشاره کنیم، فروشنده شرایط نقد و اقساط برای پرداخت این ویلا در نظر گرفته است، شما می توانید این ویلای دوبلکس را به صورت اقساطی خریداری کنید، و پیشنهاد مشاورین البرز به شما عزیزان خرید این ویلای جنگلی در نور می باشد، زیرا این ویلا علاوه بر امکانات فوق العاده دارای سند تک برگ نیز می باشد، که شما بعد از معامله می توانید مالکیت یک ویلای ارزنده را در شمال تجربه کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس جنگلی دارای متراژ زمینی به مساحت 350 متر مربع می باشد، که 400 متر مربع زیربنای کلی این ویلا می باشد، 3 اتاق خواب آن نیز به صورت مستر و با امکانات عالی در این ویلا تعبیه شده است، همانطور که از تصاویر موجود، مشهود می باشد، این ویلا به صورت مدرن طراحی و ساخته شده است، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه تجهیزات ساختمانی نمی باشید، زیرا این ویلا در سال 1400 تمامی انشعابات و امتیازات لازم را دریافت و آماده ی بهره برداری می باشد.

 ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز برای خرید ویلا جنگلی و ملک و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18288
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه