صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس لاکچری در چمستان

فروش ویلا دوبلکس لاکچری در چمستان

544
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18305
زمین
290 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس لاکچری در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی البرز ویلا امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک ویلای متفاوت نسبت به سایر ویلا های موجود در منطقه ی شمال کشور آشنا کنیم؛ اگر قصد خرید ویلا لاکچری در شمال دارید، با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس با نمای مدرن از به روز ترین متریال و مصالح ساختمانی مرغوب در لوکیشن بکر از شمال ساخته شده است، اگر شما هم از آن دسته مشتریان می باشید، که به خرید ویلا دوبلکس علاقمند هستید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید، و این ویلای مدرن با نمای از سنگ و در سازه ی دوبلکس با متریال های مدرن، یک ویلای بی نظیری در شمال می باشد، باید بدانید که این ویلای لاکچری دارای 290 متر زمین و 350 متر  زیر بنا می باشد، و نیز این ویلای اکازیون لاکچری دارای 4 اتاق خواب مستر با طراحی بی نظیر می باشد.

اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


موقعیت جغرافیایی این ویلای اکازیون مدرن در حومه شهر چمستان بوده است، و از بارزترین امتیازات این ویلای مدرن؛ سند دار بودن آن می باشد، که شما بعد از خرید ویلا می توانید برای انتقال سند اقدام کنید، اغلب افرادی که به دنبال

خرید ویلا در شمال هستند، خرید ویلا سند دار در الویت برایشان قرار دارد، زیرا ویلای سند دار، در واقع ساخت ویلا به صورت قانونی را نشان می دهد.

یکی از مزایای عالی این ویلای دوبلکس، شهرکی بودن آن می باشد، ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از امنیت بالایی برخوردار می باشد، و در هنگام غیبت شما، امنیت ویلا توسط شخص نگهبان تامین و تضمین شده می باشد،

 خرید ویلا شهرکی  بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

نمای این ویلا سنگ می باشد، ویلاهای نما سنگ، مقاومت خوبی در برابر رطوبت شمال دارند، از این سوی خریداران به دلیل مزیت های بسیار نما سنگ، اقدام به خرید ویلا نماسنگ در شمال می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این ویلای جنگلی با درختان و گیاهان دیزاین شده است، و شما می توانید از حیاط بزرگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید، این ویلای دوبلکس از 4 اتاق برخوردار است، و امکانات داخلی ویلا کامل می باشد، و در سال 1400 تمامی انشعابات لازم را دریافت و آماده بهره برداری می باشد، شما با خرید این ویلا، دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نخواهید بود.

سونا، اتاق خواب های مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کابینت ممبران سفید، کف سرامیک، پنجره های دوجداره، نما سنگ، درب ضد سرقت و.... جزیی از امکانات این ویلای ارزنده در چمستان می باشد.

اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، زیرا فروشنده برای دریافت مبلغ فروش ویلا، شرایط بینظیری همچون نقد و اقساط را در نظر گرفته است، شما با توافق با فروشنده می توانید اقساط را مشخص کنید و هزینه ی ویلا را پرداخت نمایید.


اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلای مدرن لاکچری می خواهید، کافیست با مشاورین مجرب البرز ویلا ارتباط برقرار کنید، برای تماس با ویلا البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18305
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه