صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا تریبلکس استخر دار جنگلی در امیرآباد

فروش ویلا تریبلکس استخر دار جنگلی در امیرآباد

524
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15756
زمین
500 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا تریبلکس استخر دار جنگلی در امیرآباد

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک ویلا البرز؛ درود و خدا قوت، امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید. شما یکی از زیباترین و اکازیون ترین ویلا تریبلکس در شمال را، در این آگهی مشاهده می کنید.

مشخصات و امکانات کلی ویلا تریبلکس استخر دار:

ویلا بالا دست جاده

زمین ۵۰۰  متر

بنا ۴۰۰  متر

سه خواب مستر

انشعابات نصب

کابینت نصب

نورپردازی شده

محوطه سازی شده

دارای استخر

 فروش نقد و اقساط

داخل شهرک با امنیت بالا

ویو به جنگل و کوهستان

 خرید ویلا دوبلکس      خرید ویلا اقساطی      خرید ویلا فلت

مشاور اختصاصی این ویلا تریبلکس استخردار، سرکار خانم کیان می باشد، که می توانید به صورت مستقیم، با شماره  ۰۹۱۱9193891   تماس حاصل فرمائید.

روستای امیرآباد نور و امکانات موجود در آن

امیرآباد از روستاهای توابع شهر چمستان شهرستان نور در استان مازندران است. این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد.
این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است. بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. آب و هوای امیر آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار پر اهمیت است. شغل اکثر مردم این روستا، باغداری، کشاورزی، دامداری و... می باشد. از امکانات این روستا می توان به داشتن مدرسه، نانوایی، انواع سوپرمارکت، زمین مخصوص ورزش و فوتبال، مسجد، بهداشت و... می باشد.

 با خرید ویلا در امیرآباد به خاطر فاصله کم این روستا تا سواحل دریا می توان به سرعت خود را به ساحل رساند، و از این جاذبه طبیعی نهایت استفاده را برد. تصور اینکه با در اختیار داشتن این موقعیت ویژه، می توانیم هر روز از تماشای زیبایی های دریا و قدم زدن در ساحل لذت ببریم؛ هر کسی را نسبت به خرید ویلا در امیرآباد مشتاق می کند. از طرفی امیرآباد در نزدیکی سایر نقاط گردشگری استان مازندران واقع شده است.  با چند ساعت رانندگی در جاده های زیبا و سرسبز  می توانیم خود را به مناطق گردشگری آمل برسانیم. بازارچه های محلی که محصولات با کیفیت خانگی و صنایع دستی هنرمندان شمالی را با قیمت مناسب ارائه می دهند، فرصت ویژه ای برای خرید کالا های با کیفیت را در اختیار ساکنین این منطقه قرار می دهد. مانند بسیاری از مناطق زیبای مازندران، امیرآباد هم دارای روستا های متعدد و توریستی در اطراف خود است، که برای گردشگری و پیاده روی های چند ساعته در روز عالی هستند. ساحل نور یکی از بکر ترین سواحل شمالی حاشیه دریای خزر است که هنوز تعداد زیادی ویلا و ساختمان کنار آن ساخته نشده است.


 

تیم کامل ویلا البرز؛ شامل مشاوران متخصص و حرفه ای می باشد که آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می باشند؛ برای مشاوره می توانید فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.  چنانچه نیازمند به کسب اطلاعات بیشتر بودید می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید. 


محدوده آدرس: امیراباد

ویلاهای مشابه