صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا تریبلکس نما انگلیسی لاکچری در منطقه جنگل

فروش ویلا تریبلکس نما انگلیسی لاکچری در منطقه جنگل

758
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15828
زمین
400 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نما انگلیسی لاکچری در منطقه جنگلی آهودشت

مشخصات و امکانات کلی ویلا كاملا هوشمند تريبلكس نما انگليسي:

٤٠٠متر زمین

٣٨٠متر بنا

انشعابات نصب(كنتور مجزا)

شهرك خصوصی  با نگهباني ٢٤ ساعته

با ویو کوه و جنگل

چهار خواب (مستر) با كمد ديواري 

کابینت کامل ممبران

استخر سر پوشيده همراه با آب گرم و سرد

سونا خشك

وان و جكوزي

سيستم اعلان حريق

دزدگير

درب ريموت كنترل

سيستم گرمايشي و سرمايشي هوشمند

سيستم صوتي و رقص نور

فر ديواري

گاز صفحه ايي

هود زغالي

آبنما         

سرويس ايراني و فرنگي

کاغذ دیواری و پوستر

شومينه ديواري

لوستر 

تي وي باكس

سقف کناف 

آلاچيق

باربیکیو

حیاط سازی شده

خرید ویلا تریبلکس               خرید ویلا اقساطی                خرید ویلا جنگلی

 

کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا شهرکی  خانم شاکری  می باشد که می توانید با شماره تماس  09114660640  با این مشاور در ارتباط باشید.

 

پیشاپیش از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید از شما بسیار سپاسگزاریم... اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با تیم حرفه‌ای ما در ارتباط باشید. مشاوران متخصص و حرفه ای املاک ویلا البرز آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز و متقاضیان خرید ویلا و زمین در شمال می باشند؛ همچنین برای مشاوره می توانید فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.


این ویلا در روستای آهودشت از روستاهای توابع شهر چمستان شهرستان نور در استان مازندران است. این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد.
این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است. بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. شغل اکثر مردم این روستا، باغداری، کشاورزی، دامداری و... می باشد. از امکانات این روستا می توان به داشتن مدرسه، نانوایی، انواع سوپرمارکت، زمین مخصوص ورزش و فوتبال، مسجد، بهداشت و... می باشد.

اگر مایل به دیدن موقعیت مکانی دقیق این روستا هستید، کافیست اینجا کلیک کنید.

شهرستان نور به دلیل مجاورت با جنگل، روستاهای جنگلی زیادی دارد؛ به همین دلیل امروزه ویلاهای جنگلی متعددی در این شهرستان بنا شده است.همچنین دسترسی به همه امکانات رفاهی و تفریحی اعم از سوپرمارکت ها،بیمارستان ها،پمپ بنزین ها به آسانی امکان پذیر است.

 

از مزایای مهم و بزرگ این ویلا، شهرکی بودن آن است: زیرا زمانی که در ویلایتان حضور ندارید، امنیت آن توسط نگهبانی 24 ساعته تامین می شود و خاطرتان از بابت ویلایتان آسوده است.  

 

 یکی دیگر از مزایای بسیار عالی این ویلا هوشمند، داشتن استخر سرپوشیده با آب گرم و سرد می باشد. شما می توانید از این استخر در هر زمان از سال که بخواهید، استفاده کنید و طور یطراحی شده ایت که از بیرون به داخل آن قابل مشاهده نیست.

این ویلا هوشمند همانطور که در بالا اشاره شده است، فول امکانات بوده و همه آیتم های که از یک ویلا بخواهید با قیمت بسیار عالی در آن وجود دارد.


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه