صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ پلاک اول جنگل

فروش ویلا باغ پلاک اول جنگل

436
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18273
زمین
700 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا باغ پلاک اول جنگل 

 

با درود فراوان خدمت همراهان گرامی در سایت تخصصی املاک البرز ویلا، امیدوارم حال دلتون خوب و روز خوبی داشته باشین، امروز در خدمتتون هستیم تا یک دستگاه، ویلا باغ زیبا و لاکچری در منطقه برند و خوش آب و هوای مازندران، در شهر چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم، با ما همراه باشید، تا بیشتر با این ویلا باغ زیبا در چمستان آشنا شوید.

 

خرید ویلا باغ

ویلا باغ همانطور که از نام آن مشخص است، یعنی یک ساختمانی در یک باغ و یا در یک زمین وسیع ساخته شده باشد؛ گفته می شود،  اغلب ویلا باغ ها در شهرهای توریستی استان مازندران و در مناطق جنگلی و ساحلی قرار دارد، خرید ویلای بزرگ با محوطه ای شبیه باغ که سرسبزی و طراحی منحصر به فردی دارد، یکی از محبوب ترین گزینه در هنگام خرید ویلا در شمال می باشد.

 

مشخصات کلی این ویلا باغ در چمستان

700 متر زمین 

240 متر بنا 

دارای 3 اتاق خواب مستر

دارای سند تک برگ

دارای تراس بزرگ و دلباز 

داخل شهرک با امنیت بالا

در سازه ی دوبلکس

نما سلطنتی سفید

محوطه سازی با گل و گیاه

و....

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا باغ زیبا در یک منطقه جنگلی بنا شده است، این ویلا دارای زمینی به مساحت 700 متر می باشد؛ همچنین زیربنای آن نیز 240 متر می باشد؛ این ویلای دوبلکس دارای 3 اتاق خواب می باشد که هر کدام دارای امکانات کامل می باشد، و از مهم ترین ویژگی های این ویلا، داشتن سند تک برگ می باشد، همانطور که می دانید، داشتن سند برای یک ویلا یک آپشن مهم محسوب می شود، اگر شما قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی کلمه مشخص شده کلیک کرده تا سایر ویلا های سند دار در سایت البرز ویلا مشاهده نمایید.  

این ویلای جنگلی، دارای حیاطی بزرگ و فضا سازی بسیار زیبا همراه با درختان و گیاهان و گل های زینتی، که زیبایی خاصی به این ویلا داده است، می باشد، که توجه ی هر ببینده را به خود جلب نموده است، و لازم به ذکر است که این ویلا در داخل یک شهرک با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است، که از نظر امنیت می توانید آسوده خاطر باشید، برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی بیشتر، کلیک نمایید.

از نظر طراحی، این ویلا به صورت دوبلکس بنا شده است، و از دیگر ویژگی های این ویلا باغ مدرن، سالن بزرگ آن می باشد، همچنین آشپزخانه آن دارای کابینت با بهترین متریال و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق خواب های مستر، تراسی رو به ویوی زیبای شمال و... جزئی از امکانات این ویلا باغ می باشد، اگر قصد خرید ویلا باغ را دارید، بازدید از این ویلای ارزنده را در چمستان از دست ندهید.

 

مشاورین حرفه ای و متخصص ویلا البرز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند؛ برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18273
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه