صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت در شمال

فروش ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت در شمال

657
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18281
زمین
150 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت در شمال

 

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه، امروز قصد معرفی یک ویلای ارزنده با شرایط و امکانات عالی به شما عزیزان داریم، با ما همراه باشید.

خرید ویلا سند دار

امروزه دغدغه اکثر خریداران، خرید ویلا با سند و مدارک رسمی می باشد، تا بتوانند یک خرید مطمئن را تجربه و معامله کنند، خوشبختانه این ویلای نیم پیلوت جنگلی، دارای سند تک برگ می باشد، در سند تک برگ، مشخصات کامل مالک، مشخصات ملک، متراژ و لوکیشن ساختمان، نوع کاربری، سال ساخت و... در آن ثبت و ذکر شده است، شما با خرید ویلا سند دار در چمستان، می توانید مالکیت یک ویلای زیبا را در شمال تجربه کنید، قابل ذکر است که این ویلا دارای سند رسمی می باشد، شما پس از معامله می توانید، برای انتقال سند اقدام کنید، خرید ویلا سند دار یک خرید بی دردسر را به ارمغان می آورد.

 

خرید ویلا نیم پیلوت

همان طور که می دانید، این ویلا در سازه ی نیم پیلوت می باشد، ویلاهای نیم پیلوت دارای قیمت بالاتری نسبت به سازه ی فلت دارند، اما نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس، قیمت ویلاهای نیم پیلوت مناسب تر می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، خرید ویلا نیم پیلوت یک انتخاب هوشمند می باشد، این ویلا در سال 1400 در لوکیشن جنگلی چمستان، با بهترین متریال ساخته شده است، همانطور که از تصاویر موجود، مشخص است، نمای این ویلا سفید و مدرن می باشد، کف سرامیک، کابینت، راه پله ای کلاسیک، درب ضد سرقت، پنجره ی دوجداره، حیاطی دلباز با درختان و گیاهان زینتی و... نمونه ای از امکانات این ویلای نوساز می باشد، پیشنهاد مشاورین البرز به شما عزیزان بازدید از این ویلا نیم پیلوت جنگلی می باشد.

 اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلای نیم پیلوت می تواند، بهترین گزینه برای خرید باشد، شرایط بینظیری برای خرید این ویلا وجود دارد، پرداخت به صورت نقد و اقساط از شرایط ویژه ی این ویلا می باشد، شما می توانید، مبلغی را به صورت نقد و مابقی را اقساط پرداخت کنید.

قیمت این ویلا با توجه به لوکیشن، امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، قطعا این ویلای نیم پیلوت بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، زیرا این ویلا در سال 1400 تمامی انشعابات لازم همچون آب، برق و گاز را دریافت نموده است، شما با خرید ویلا نوساز دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نمی باشید.

دوستان خوب و همراهان هميشگى املاک البرز؛ اگر شما به دنبال خرید ویلا در شمال با امکانات کامل، دارای اسناد و مدارک رسمی، سازه مدرن و... هستید، کافیست با تیم ما تماس بگیریدتیم مجرب املاک البرز آماده ى خدمت رسانى به شما سروران عزیز می باشد، همچنین جهت مشاوره، می توانید دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید.

ویلا البرز بهترین ها را برای شما آرزو می کند. 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18281
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه