صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت در شهرک

فروش ویلا نیم پیلوت در شهرک

473
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18264
زمین
230 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت در شهرک

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی، یک ویلا نیم پیلوت جنگلی در منطقه ی زیبای بهدشت را به شما عزیزان داریم، از شما خواهشمندم ما را تا انتهای آگهی با نگاه گرمتان همراهی کنید.

ویلا نیم پیلوت، در واقع به اختلاف سطح، در طراحی داخلی ویلا که با ایجاد اختلاف سطح نیم طبقه ای، گفته میشود؛ و قیمت ویلاهای نیم پیلوت نسبت به دیگر سازه های دوبلکس و تریبلکس و... مناسب تر می باشد، همانطور که در عکس های این ویلا نیم پیلوت مشاهده می کنید، نمای این ویلا سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ به دلیل زیبایی و مقاومتی که در برابر هوای شرجی شمال دارد، مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار‌ دارند، برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

لازم به ذکر می باشد، منطقه ی بهدشت جزو چمستان محسوب می شود، این ویلای جنگلی در یکی از شهرک های برند و با نمای فوق العاده زیبا با ویو همیشگی و ابدی به طبیعت همیشه سرسبز شمال در اختیار شما خریداران محترم قرار گرفته است، متراژ زمین آن 230 متر مربع و زیربنای آن 130 متر می باشد، این ویلای نیم پیلوت دارای حیاط سازی بسیار زیبا و دلنشین می باشد، که از گل و درختان و گیاهان زینتی و... برای حیاط سازی استفاده شده است، که توجه ی افراد را به خود جلب می کند، و از ویژگی های مثبت این ویلا، فاصله ی کم با جنگل و دریا می باشد، که شما با خرید ویلا جنگلی در چمستان به راحتی می توانید، به مناطق گردشگری و تفریحی شمال دسترسی داشته باشید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلاها در چمستان را مشاهده کنید.

این دستگاه ویلای نیم پیلوت در سال 1399 بنا شده است، تمامی انشعابات لازم و اسناد و مدارک را دریافت نموده است، همچنین دارای شرایط پرداخت اقساطی نیز می باشد؛ به همین دلیل، شما می توانید با پرداخت قسمتی از هزینه خرید این ویلا نیم پیلوت، معامله را انجام دهید، اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

باید بدانید که این ویلا در شهرکی با امنیت بالا و بهترین متریال در سازه نیم پیلوت توسط مهندسین مجرب ساخته شده است، افرادی که دنبال محیطی محصوره شده و با امنیت بالا می باشند، خرید ویلا شهرکی می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد، ویلاهای شهرکی با وجود نگهبان از ورود افراد متفرقه به داخل شهرک جلوگیری می کند، از این سوی امنیت فضای شهرک تامین می شود.

اگر شما به دنبال خرید ویلا در شمال با امکانات کامل، دارای اسناد و مدارک رسمی، سازه مدرن و... هستید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید، تیم مجرب املاک البرز آماده ى خدمت رسانى به شما سروران عزیز می باشد، همچنین جهت مشاوره، می توانید دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18264
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه