صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی

532
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،650،000،000 تومان
جستجو 18249
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
۱۳۹۹
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی 

 

ویلاها در شمال در انواع سازه با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی عالی، طراحی و ساخته شده اند، اگر به دنبال خرید ویلا نیم پیلوت در منطقه ی جنگلی هستید، پس ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

ویلا نیم پیلوت، با اختلاف، یک نیم طبقه ای طراحی و ساخته می شوند، این نوع ویلاها دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر سازه ها اعم از؛ دوبلکس، تریبلکس و... می باشد، و هم چنین نمای بسیار زیبایی دارد، اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت دارید، بازدید از این ویلای ارزنده در بهدشت را از دست ندهید.

این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 200 متر مربع در یکی از منطقه های شهرستان توریستی چمستان قرار دارد، منطقه ی بهدشت یکی از زیباترین و سرسبز ترین منطقه در شمال محسوب می شود، شما با خرید ویلا در چمستان می توانید به مناطق گردشگری و تفریحی شمال به راحتی دسترسی داشته باشید.

این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل می باشد، همچنین آشپزخانه با کابینت های شیک برای این ویلا در نظر گرفته شده است،  که شما با خرید ویلا جنگلی دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نخواهید بود، در ساخت این ویلا از متریال به روز، مدرن و... استفاده شده است، برای نمای بیرونی این ویلا از سنگ هایی با جنس مرغوب و برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا با چوب و.... استفاده شده است، این طراحی و دیزاین همگی نشان دهنده ی یک معماری مدرن برای این ویلای جنگلی می باشد.

یکی از آیتم های مهم در هنگام خرید ویلا در شمال باید به آن توجه نمود، امنیت ویلا و محوطه مورد نظر می باشد، خوشبختانه این ویلا در شهرکی برند با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، همانطور که می دانید، شهرک در واقع به محیطی محصور شده گفته می شود، که اغلب ویلاها در شهرک هم تیپ می باشند، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که امنیت ویلا و محوطه ی ویلا برایشان بسیار مهم می باشد، می تواند گزینه مناسبی باشد.

این ویلای نیم پیلوت نما سنگ، در منطقه ی جنگلی با آب و هوای عالی و ویو عالی به جنگل و طبیعت زیبای شمال قرار گرفته است، همچنین این ویلا دارای مزیت های بسیاری می باشد، که در ادامه به آن می پردازیم؛

  • دارای زمینی به مساحت 200 متر مربع با زیر بنای 140 متر مربع
  • انشعابات نصب و آماده ی بهره برداری
  • داخل بافت مسکونی و دارای اسناد و مدارک رسمی و حتی قابلیت اخذ سند تک برگ
  • فاصله ی کم با جاده اصلی و مرکز شهر و...
  • دارای شرایط پرداخت بینظیر به صورت نقد و اقساط
  • و...

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

شمال کشور بهترین منطقه برای خرید ویلا و ملک و حتی سرمایه گذاری محسوب می شود، زیرا شمال کشور روزانه در تمامی عرصه ها مخصوصا در زمینه خرید و فروش ویلا و ملک پیشرفت بینظیری داشته است، برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فقط با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، تا بتوانید یک تصمیم مناسب را بگیرید.

برای تماس با ویلا البرز کلیک کنید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 18249
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه