صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت مبله

فروش ویلا نیم پیلوت مبله

511
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18248
زمین
200 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا نیم پیلوت مبله

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا البرز، اگر قصد خرید ویلا در شمال  را کشور دارید، در این آگهی با ما نگاه گرمتان با ما همراه باشید، تا با این ویلای نیم پیلوت زیبا در چمستان آشنا شوید. 

 این ویلا در محیط جنگلی، در حومه ی شهرستان چمستان در سازه ی نیم پیلوت با متراژ زمینی به مساحت 200 متر مربع و 150 متر مربع زیربنا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته با بهترین متریال، توسط مهندسین مجرب شمال طراحی و ساخته شده است، اگر به دنبال خرید ویلا نیم پیلوت با نمای مدرن هستید، این ویلا می تواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب باشد، این ویلای ارزنده با حیاط سازی شیک با درختان و گیاهان زینتی و... توجه هر بیننده را به خود جلب نموده است.

اسناد و مدارک، نصب امتیازات کنتور آب و برق و گاز و... از عوامل مهم برای فروش ویلا در چمستان محسوب می شود، که قبل از خرید ویلا جنگلی باید مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید یک خرید مطمئن را معامله کنید، خوشبختانه این ویلا تمامی عوامل مهم را دریافت و آماده بهره برداری می باشد، علاوه بر آن، این ویلا را می توانید به صورت اقساطی خریداری نمایید، برای نحوه ی پرداخت باید با فروشنده توافق نمایید، این شرایط عالی برای افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت با شرایط عالی همچون اقساط هستند، یک شرایط فوق العاده می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

ویلا جنگلی

ویلاهای جنگلی اغلب دارای ویو عالی به جنگل های سرسبز شمال دارد، که تماشای این منظره آرامش و سکوت بینظری را به ارمغان می آورد، اغلب زمین های جنگلی در بافت مسکونی قرار دارد، که می توانید برای ساخت و ساز اقدام نمایید، هم چنین یکی از مزیت های مهم ویلاهای جنگلی، قیمت مناسب آن می باشد، که برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال ویلا با قیمت مناسب هستند، می تواند یک گزینه برای انتخاب باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای نیم پیلوت در چمستان؛

200 متر مربع مساحت زمین

150 متر مربع زیر بنا

3 اتاق خواب، که 2 اتاق آن به صورت مستر

داخل بافت

شهرکی

نزدیک به جاده و امکانات شهری

انشعابات نصب

مبله و فول امکانات

و....

اگر به دنبال خرید ویلا مبله در شمال هستید، بازدید از این ویلا را از دست ندهید، زیرا این ویلا مبله می باشد، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه وسایل و امکانات داخلی و... نمی باشید، همچنین این ویلا با داشتن لوکیشن عالی دارای چشم انداز زیبا به کوه و جنگل های شمال می باشد، با مراجعه به تصاویر موجود می توانید نوع سازه، طراحی داخلی و خارجی و.... را مشاهده کنید، برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از این ویلای ارزنده جنگلی، را توسط مشاورین ویلا البرز از دست ندهید.

 این ویلا برای افرادی که به منطقه ی جنگلی علاقمند هستند، مناسب می باشد، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، برای تماس با مجموعه البرز روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.


محدوده آدرس: جاده جنگلی
  • جستجو: 18248
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه