صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خریدویلاتریبلکس اقساطی

خریدویلاتریبلکس اقساطی

600
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
جستجو 17129
زمین
370 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید و فروش ویلا در شمال چمستان سعادت آباد

این ویلای جنگلی در چمستان با بنای تریبلکس به مساحت 350 متر مربع و در زمینی به متراژ 370متر در منطقه خوش آب و هوا قرار دارد. بنای این ویلا دوبلکس می باشد.

 

این ویلای جنگلی دارای 4 اتاق خواب می باشد که ۲ اتاق آن مستر می باشند. این ویلا در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیک به مرکز خرید و مرکز شهر چمستان ، فاصله کم با دریا در منطقه جنگلی در چمستان واقع شده است.

 

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلای جنگلی در چمستان داشته باشد.

 

از دیگر ویژگی های این ویلا، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت این ویلا می باشد. برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است. آشپزخانه این ویلا دارای فضای مناسب و امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود می باشد.

 

وجود پنجره های بزرگ قدی دوجداره باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد و همچنین دید خوبی نسبت به طبیعت زیبای شهر چمستان داشته باشد. برای این ویلای جنگلی از درب ضد سرقت استفاده شده است که یکی از آیتم های تاثیر گذار بر امنیت ساختمان می باشد.

 

این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، باربیکیو، سیستم تصفیه آب و … می باشد. همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاز تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپیلت در جاهای مختلف ویلا استفاده شده است.

 

قیمت پیشنهادی فروش این ویلا در چمستان با توجه به امکانات و توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر چمستان و با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت، ۳ میلیارد  می باشدکه نصف آن بصورت اقساط دریافت میگردد و برای خریداران واقعی در هنگام فروش تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.


محدوده آدرس: نور
  • جستجو: 17129
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه