صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ سنددار جنگلی در چمستان

خرید ویلا باغ سنددار جنگلی در چمستان

771
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،500،000،000 تومان
به صورت نقد و اقساط بدون سود وبهره
جستجو 17010
زمین
870 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا باغ سنددار جنگلی در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم املاک البرز ویلا و هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ سنددار جنگلی در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، با ما همراه باشید.

 چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می‌ شود؛ این شهر طی سال‌ های اخیر به دلیل رونق صنعت ویلاسازی، پیشرفت چشم انگیزی داشته است؛ از مناطق برند این شهر می ‌توان به امیرآباد، سعادت آباد و ... اشاره کرد؛ به دلیل مجاورت با جنگل های سرسبز شمال کشور، افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، این شهر را انتخاب می کنند.

 یکی از مزایای خرید ویلا باغ، بهرا مندی از باغچه بزرگ این نوع ویلا می باشد؛ اگر شما از طرفداران کاشت گل و گیاه هستید و به باغبانی علاقه دارید، بی شک این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا، ۷۵۰ متر می باشد که ۳۰۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ چهار اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 حیاط سازی و نورپردازی ویلا کاملا بی نقص بوده و در باغچه آن، درختان چندین ساله کاشته شده است که تمامی آن ها دارای میوه نیز می باشند.

 سند ویلا به صورت تک برگ عرضه می شود؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، کافیست روی نوشته ی رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای ‌استخردار سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

تمامی انشعابات و امتیازات این ویلای نماسنگ متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 نمای این ویلا باغ زیبا به صورت سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارد مد نظر بسیاری از مشتریان قرار دارد.

 شرایط فروش ویلا بصورت نقد و اقساطی می باشد؛ ناگفته نماند که اقساطی موبایل بدون بهره و سود باشد آیا به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید کافیست روی آن کلیک نمایید تا سایر ویلاهای اقساطی ما را مشاهده کنید.

سقف ویلا توسط کناف کاری و نورپردازی فوق العاده زیبا تزیین شده است؛ دکوراسیون داخلی ویلا کاملاً بی نقص و زیبا می باشد؛ همچنین آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت ‌های درجه یک ترک می باشد.

 

از اینکه سایت تخصصی ما را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.

تیم مشاورین املاک البرز ویلا در کنار شما عزیزان هستند تا شما لذت یک خرید خوب و مطمئن را تجربه کنید.

به همین منظور برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر بمانید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در صفحه اصلی سایت در نظر گرفته شده است، مراجعه کنید.


محدوده آدرس: خیابان آپادانا
  • جستجو: 17010
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه