صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس مدرن استخردار لاکچری در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس مدرن استخردار لاکچری در محمودآباد

844
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
جستجو 16953
زمین
420 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن استخردار لاکچری در محمودآباد

با سلام و درود به همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و روز خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس مدرن استخردار لاکچری واقع در شهر زیبای محمودآباد را به شما معرفی کنم.

این ویلای بسیار زیبا، به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ ویلا های دوبلکس به دلیل ظاهر زیبا و همچنین به دلیل نشان دادن بزرگ تر فضای داخلی ساختمان، افراد زیادی را شیفته خود کرده اند؛ اگر شما هم از طرفداران این نوع ویلا هستید و قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

این ویلای دوبلکس دارای ۴۲۰ متر زمین و ۵۰۰ متر زیر بنا می باشد.

این ویلای بزرگ و زیبا در شهر ساحلی و گردشگری محمودآباد بنا شده است؛ این شهر از نظر آب و هوا، جاذبه های طبیعی، بسیار زیبا و بکر و همچنین به دلیل نزدیکی بسیار زیادی که به تهران دارد، نظرات زیادی را به خود جلب کرده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا محمودآباد، کلیک کنید.

لازم به ذکر است که این ویلای مدرن در سال جاری یعنی سال ۱۳۹۹ بنا شده و نوساز است؛ تمامی انشعابات آن اعم از آب، برق و گاز متصل وآماده بهره برداری می باشد.

از اسناد مهم این ویلای لاکچری می توان به پروانه پایان کار و همچنین مجوز ساخت و از همه مهم تر، به سند آن که به صورت شش دانگ آماده تحویل به خریدار محترم می باشد، اشاره کرد؛ اگر به دنیال خرید ویلا سنددار هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

یکی دیگر از اپشن های بسیار مهم و کاربردی ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل حفاظت ویژه ای که از آن می شود، دارای سطح امنیتی بالاتری نسبت به دیگر ویلاها می باشد؛ این ویلا خوشبختانه در یک شهرک با همراه نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است و امنیت آن کاملا تضمین شده می باشد؛ همچینین خود ویلا نیز دارای دوربین های مدار بسته می باشد که این امر موجب شده سطح امنیت ویلا بالا برود.

از دیگر ویژگی های این ویلای ساحلی و جنگلی، می توان به چشم انداز زیبا و آرامش بخش آن که به سمت دریای خزر است، اشاره کرد که منظره ای بکر و ناب را به ارمغان آورده است.

این ویلای فول امکانات داری استخر هوشمند نیز می باشد که این یک مزیت خاص برای آن محسوب می شود که این ویلا را از دیگر ویلا ها متمایز می سازد؛ ناگفته نماند که این ویلای لاکچری علاوه بر استخر، دارای جکوزی و سونا نیز می باشد؛ خرید ویلا استخردار امروزه به دلیل پیشرفت ساخت و ساز و همچنین رونق صنعت ویلا سازی، مد نظر بسیاری از خریداران قرار دارد.

درب ورودی ویلا ریموت دار و پارکینگ آن مسقف است؛ همچنین در حیاط یک آلاچیق بسیار زیبا در نظر گرفته شده است.

این ویلای زیبا دارای ۳ اتاق خواب می باشد که یکی در طبقه پایین و دوتا در طبقه بالا واقع شده اند؛ سایر امکانات داخلی ویلا عبارت اند از: کابینت، پکیج و شوفاژ دیواری و همچینین شومینه.


در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید با مشاورین حرفه ای ما به صورت رایگان در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی گرم شما عزیزان.


محدوده آدرس: محموداباد
  • جستجو: 16953
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه