صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فلت جنگلی در نور

خرید ویلا فلت جنگلی در نور

1023
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،200،000،000 تومان
جستجو 16918
زمین
280 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه ماشین

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا فلت جنگلی در نور

عرض سلام و ادب و احترام قیمت همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم روزی پر انرژی در انتظار شما باشه.

 امروز با شما عزیزان هستم تا در این پست، یک دستگاه ویلای فلت جنگلی شهرکی را که در شهر زیبای نور بنا شده است، معرفی کنم.

 این ویلای فلت همانطور که از نامش پیداست، در یک منطقه جنگلی بنا شده است؛ خرید ویلا جنگلی به دلیل دسترسی آسانی که به جنگل های زیبای شمال کشور دارد، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد؛ اگر به دنبال دوری از هیاهوی شهر هستید، این نوع ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۸۰ و متراژ زیربنای آن، ۲۳۰ متر می ‌باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که برای راحتی شما عزیزان، مستر می باشند.

این ویلا در سال ۱۳۹۹ بنا شده است و کاملا ناساز می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز آن متصل و آماده بهره‌ برداری است.

این ویلا در یک شهرک با نگهبانی ۲۴ ساعته واقع شده است؛ ویلاهای شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین‌های مداربسته، امنیتشان کاملا تضمین شده می باشد؛ یکی از معایب خرید ویلا شهرکی، شلوغی و رفت و آمدهای مکرر و همچنین سر و صدای محیط شهرک می باشد.

سیستم سرمایشی ویلا، شامل ۳ عدد کولر اسپلیت می باشد که در آن تعبیه شده است.

دکوراسیون داخلی ویلا از متریال درجه یک تشکیل شده است که زیبایی بسیار خاصی را برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ سقف آن کناف کاری شده و پوشش کف آن نیز سرامیک می باشد؛ آشپزخانه با کابینت، هود و گاز رومیزی مجهز شده است‌؛ تمامی حفاظ ها و دزدگیرها نصب و درب ورودی آن نیز ضد سرقت می باشد که خیال شما را از بابت امنیت ویلا آسوده می سازد.

طراحی این ویلا به صورت فلت می باشد؛ خرید ویلا فلت به دلیل قیمت مناسب و ارزان، مد نظر اغلب مشتریان قرار دارد؛ این نوع ویلا به صورت همکف با سطح زمین بنا می شوند؛ برای افرادی که رفت و آمد از پله برایشان سخت است، ویلای فلت بهترین گزینه است.

حیاط سازی این ویلا بسیار زیبا و چشمگیر می ‌باشد؛ تمامی اسناد و مدارک ویلا کامل بوده و خیال شما را از بابت خرید امن و مطمئن آسوده می سازد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

از اینکه سایت البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گذاریم.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره ی رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 16918
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه