صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ سنددار شهرکی در آمل

خرید ویلا باغ سنددار شهرکی در آمل

1105
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،400،000،000 تومان
جستجو 16270
زمین
500 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
6
سال ساخت
1395
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلا باغ سنددار شهرکی در آمل:

500 متر زمین

150 متر بنا

دارای 3 اتاق خواب مستر

باز سازی کامل

انشعابات نصب

داخل شهرک با امنیت بالا

سنددار

داخل بافت مسکونی

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان عزیز سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم حالتان خوب و سالم و سلامت باشید؛ با به حداقل رساندن رفت و آمدهایمان و رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک، از‌ شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ در شهرستان زیبای آمل را به شما عزیزان‌ معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا باغ را دارید، لطفا تا آخر این اگهی با ما همراه باشید.

این ویلا باغ در شهرستان خوش آب و هوای آمل واقع شده است؛ شهرستان آمل از قدیمی ترین شهر های استان مازندران می باشد؛ این شهر زیبا علاوه بر جنگلی بودن و داشتن جنگل های بسیار زیبا و بکر، یک شهر صنعتی نیز می باشد؛ به همین دلیل مناسب برای سرمایه گزاری می باشد و شما می توانید با خیال راحت یک سرمایه گزاری مطئن و راحت در این شهر خوش آب و هوای جنگلی داشته باشید؛ شهرستان آمل از طریق جاده هراز به تهران متصل می باشد و نزدیک ترین شهر در استان مازندارن به پلیتخت کشور است؛ به دلیل نزدیکی زیاد و دسترسی راحتی‌ که به تهران دارد، افراد زیادی قصد خرید ویلا آمل را دارند.

ویلا باغ برای کسانی که به گل کاری و طبیعت و محیطی دنج علاقمند هستند، گزینه ای طلایی می باشد؛ این سبک از ویلاها به دلیل داشتن باغچه و محوطه بزرگ، محیط و شرایط بسیار خوبی که  برای کاشت گیاهان و گل کاری و درخت کاری دارد، می تواند بسیار در روحیه شما عزیزان، اثر گذار باشد؛ همچنین افرادی که به حیوانات علاقه دارند و دارای حیوان خانگی هستند، محیط و امکانات بسیار بهتر و راحت تری در این نوع از خانه ها دارند؛ علی رغم تمام مزایای بسیار خوب و منحصر به فرد ویلا باغ، این سبک از ویلا ها برای سرمایه گزاری نیز خوب و مطمئن می باشند.

این ویلا باغ سنددار به صورت فلت (flat) طراحی شده است؛ کلمه فلت در زبان انگلیسی، به معنای همکف و هم سطح می باشد؛ این سبک از ویلا ها فاصله کمی با سطح زمین دارند و به دلیل داشتن پله های کمتر، برای افردای که مسن هستند، مناسب می باشد؛ از آنجا که خرید ویلا فلت نیازمند صرف هزینه کمتری نسبت ویلاهای نیم پیلوت و یا دوبلکس می باشد، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

این ویلا باغ بسیار زیبا، بازسازی کامل شده است و همچنین در داخل بافت مسکونی نیز قرار دارد که خیال شما را از بابت منطقه ای که ویلا در آن واقع شده است، آسوده می کند.

تعداد خواب های این ویلا باغ جنگلی، ۳ خواب می باشد و طراحی داخلی آن نیز بسیار شیک، زیبا و دلباز است؛ لازم به ذکر است که این ویلا کاملا شخصی ساز بوده است؛ تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل و نصب می باشد.

این ویلا دارای سند تک برگ رسمی می باشد و متراژ کل زمین آن ۵۰۰ متر و زیر بنای آن ۱۵۰ متر می باشد.

چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای سنددار سایت تخصصی املاک البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق به اطلاعات کامل تری نیاز داشتید، مشاورین مجرب ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.
در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر می توانید با مشاورین حرفه ای ما به صورت کاملا رایگان درارتباط باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: کیلومتر 5 نور
  • جستجو: 16270
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه