صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله جنگلی

خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله جنگلی

770
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،650،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15234
زمین
230 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله جنگلی

با سلام و عرض ادب خدمت هموطنان عزیز و ارجمند و همراهان گرامی سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدواریم حالتون خوب باشه و در کنار خانواده محترم ایام خوش رو سپری کرده باشین.
در این پست قصد داریم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت فول مبله جنگلی در آهو دشت نور را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ مشاورین مجرب و حرفه ای البرز ویلا در خدمت همه ی مردم عزیز ایران می باشد.
آهودشت یکی از روستاهای شهرستان نور می باشد؛ این روستا که از توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد، در جاده آمل به چمستان می باشد؛ این روستا که جنگلی نیز محسوب می شود، یکی از مناطق برند شهرستان نور می باشد که طی سال های گذشته به دلیل ساخت و ساز های اخیر پیشرفت های زیادی کرده است.

اگر علاقمند به خرید ویلا جنگلی هستید، سایر ویلاهای جنگلی را نیز مشاهده نمایید.

ساختار این ویلای جنگلی، به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلا نیم پیلوت به صورت دو طبقه ای طراحی می شود؛ به صورتی که اتاق یا اتاق های این نوع ویلا، با اختلاف سطح از اتاق نشیمن ساخته می شود؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل قیمت مناسب در مقابل ویلاهای دوبلکس و یا تربلیکس، مورد توجه بسیاری از خریداران ویلا قرار می گیرد.
متراژ کل زمین این ویلای نیم پیلوت جنگلی، ۲۳۰ متر می باشد که ۱۴۰ متر آن زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.
این ویلای نیم پیلوت، در سال ۱۳۹۸ بنا گردیده است.
از ویژگی های مهم این ویلا، مبله بودن آن می باشد.
همانطور که گفته شده، این ویلا با تمامی تجهیزات کامل آن، و به صورت فول مبله به فروش می رسد؛ یکی از مزیت های خرید ویلا مبله این است که شما دیگر نیازی به صرف وقت برای خرید اسباب خانه را ندارید.
شرایط فروش این ویلای مبله، به صورت اقساطی می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا حتما سایر ویلاهای اقساطی سایت تخصصی البرزویلا را نیز مشاهده نمایید.
ملک این ویلا، شهرکی می باشد؛ از مهمترین و بهترین ویژگی خرید ویلا شهرکی، امنیت بالای آن می باشد؛ شهرک های ویلایی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشند و به همین دلیل امنیت آنها تامین می شود.
چشم انداز زیبای ویلا، به سمت جنگل می باشد.
درب ورودی این ویلای جنگلی مبله، ضد سرقت می باشد و همچنین آشپزخانه آن، مجهز به کابینت می باشد.
از دیگر امکانات ویلا، برخورداری از پکیج دیواری می باشد؛ همچنین از تاسیسات سرمایش آن، می توان به کولر اسپلیت اشاره کرد.


از اینکه تیم تخصصی البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید بسیار خرسند هستیم.
مشاوران ما آماده ارائه ضمانت رایگان به شما عزیزان می باشند.
برای دریافت مشاوره رایگان کافیست نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما عزیزان تماس برقرار نمایند.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای مدرن جنگلی، آقای تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس 09۱۹۹۶۵۸۱۴۸ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 15234
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه