صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در امیرآباد نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در امیرآباد نور

1242
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،400،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15173
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در امیرآباد نور

ضمن سلام و عرض ادب و احترام خدمت هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم اوقات خوشی رو سپری کرده باشید.

 امروز قصد معرفی وبررسی یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی در امیر آباد نور را به شما همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا را داریم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، پیشنهاد می کنم تا پایان آگهی، ما را همراهی کنید.
امیر آباد یک منطقه برند و معروف در شهرستان نور می باشد؛ این منطقه که جنگلی نیز می باشد، به یک منطقه غیر بومی تبدیل شده است که مسافران زیادی از شهرها و استان های دیگر به این روستا سفر می کنند.
شهرستان نور نیز یکی از شهرهای مهم و ساحلی استان مازندران می باشد؛ نور از آن جهت که دارای دریا و جنگل می باشد، به یک شهر توریستی تبدیل شده است.
طراحی ساختاری این ویلای جنگلی که به صورت دوبلکس است، دارای ۲۳۰ متر زمین می باشد که ۲۰۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای دوبلکس، دارای ۳ اتاق خواب می باشد که از بین اتاق ها، ۲ اتاق آن مستر همراه با حمام وسرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد که می توان از آن بهره برداری کرد.
این ویلای شهرکی، کاملا نو ساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، می توانید بر روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا ویلاهای شهرکی دیگر را نیز مشاهده نمایید.
شرایط فروش این ویلای دوبلکس، به صورت نقد واقساطی می باشد.
چشم انداز زیبای این ویلا، به سمت جنگل های زیبا و سر سبز شمال کشور می باشد.
سند این ویلا، تک برگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار این اطمینان خاطر را به شما می دهد تا با خیال راحت آن ویلا را خرید داری نمایید.
درب ورودی آن، ضد سرقت می باشد.
طراحی دکوراسیون داخلی ویلا، به لطف سقف کناف کاری شده زیبای آن و کابینت های مرغوب و شیک آن، بسیار مدرن و چشم نواز می باشد.
پوشش کف حیاط این ویلا، سنگ می باشد؛ باغچه کاری بسیار زیبا و مهندسی شده این ویلا در کنار نمای سنگی آن، نمای مدرن و شیکی برای ویلا، به ارمغان آورده است.

آیا به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.


مشاوران ما آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شما خرید داران محترم می باشد؛ برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید.
همچنین می توانید با مشاوران ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
از اینکه ما را دنبال می کنید، نهایت تشکر را داریم.

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی شهرکی، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس 09۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: امیراباد
  • جستجو: 15173
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه