صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در ایزدشهر نور

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در ایزدشهر نور

1025
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14453
زمین
250 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در ایزدشهر نور

ضمن سلام و خسته نباشید خدمت البرز ویلایی های عزیز و ارجمند؛ امیدوارم تو این هوای سرد پاییزی، کانون خانوادتون، مثل تابستون گرم باشه.

امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی در ایزدشهر نور را معرفی و بررسی نماییم.

این ویلا در شهر ایزدشهر و در نزدیکی پارک جنگلی این شهر بنا شده است؛ موقعیت مناسب این ویلا، این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی به پارک جنگلی، دسترسی داشته باشید؛ ایزدشهر در بخش مرکزی شهرستان نور و در مجاورت با دریای خزر قرار دارد؛ به دلیل برخورداری از سواحل زیبای دریای خزر و همچنین جنگل های وسیع شمال کشور، ویلاهای زیادی در این منطقه بنا شده است.

خرید ویلا جنگلی به منظور دسترسی آسان به جنگل، مورد توجه مشتریان است.

این ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی شده است؛ در طراحی این نوع ویلا، سعی در این است که از فضای کم زیربنا، نهایت بهره را برد؛ به همین دلیل، اتاق خواب یا اتاق خواب های ویلای نیم پیلوت، اختلاف سطح نسبت به اتاق نشیمن ساخته می شود؛ خرید ویلا نیم پیلوت در مقابل خرید ویلا دوبلکس و تریبکس نیازمند صرف هزینه کم تری می باشد و به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد.

 متراژ کل زمین این ویلا، 250 متر می باشد که 120 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، نیم پیلوت همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات این ویلای نیم پیلوت جنگلی، متصل و آماده استفاده می باشد.

 شرایط فروش این ویلای جنگلی، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ اما اگر به دنبال خرید ویلا از دم قسط هستید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

 از مهم ترین و شاخص ترین ملاک این ویلای نیم پیلوت، سنددار بودن آن می باشد.

چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید، سایر ویلاهای سایت را از دست ندهید.

 نوع ملک این ویلا، شهرکی می باشد؛ شهرکی بودن ویلا، برابر با تامین امنیت لازم می باشد؛ زیرا این نوع ملک علاوه بر اینکه در یک منطقه محصور بوده، دارای نگهبانی نیز می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل همین امنیت بالا، مد نظر اغلب خریداران ویلا است.

 چشم انداز این دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار، رو به کوهستان و جنگل می باشد.

از سایر امکانات این ویلا، می توان به کابینت و درب ضد سرقت آن اشاره کرد.

 

از اینکه با همراهی خود به ما انرژی می دهید از شما سپاس گذاریم.

کادر مجرب مشاورین املاک رویال ویلا در خدمت همه ی هم وطنان گرامی می باشد؛ چنانچه به مشاوره نیاز داشتید، می توانید فرم درخواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ مشاورین ما باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا نیم پیلوت جنگلی، سرکار خانم کیان می باشند که می توانید با شماره تماس 09119193891 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی ایزدشهر
  • جستجو: 14453
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه