صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا مدرن جنگلی در نور

خرید ویلا مدرن جنگلی در نور

907
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13338
زمین
200 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا مدرن جنگلی در نور 

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی هموطنان عزیز و ارجمند، به ویژه همراهان مهربان البرز ویلا؛ امیدواریم تو این روزها، بهترین ها براتون رغم خورده باشه.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای مدرن جنگلی در نور را بررسی و تجزیه و تحلیل کنیم؛ مشاورین املاک البرز ویلا در خدمت شما عزیزان گرامی در زمینه خرید ویلا در شمال هستند.
طی سال های گذشته ساخت و ساز ویلا در شمال رونق بسیار چشمگیری داشته است و به یک صنعت پول ساز تبدیل شد.

شهرستان نور که یکی از شهرهای استان مازندران محسوب می شود، به دلیل مجاورت با دریا و جنگل، هر ساله میزبان مسافران زیادی از تک تک نقاط کشور می باشد؛ همین توریستی بودن شهرستان نور، موجب شده است که ویلاهای زیادی در این شهر بنا شوند؛ ویلاهایی که در این شهر بنا می گردد، عمدتا به ۲ نوع تقسیم می شوند که عبارتند از ویلاهای جنگلی و ویلا ساحلی ؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا نور هستید، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.
ویلایی که امروز به شما مهربانان معرفی خواهیم کرد، از نوع جنگلی می باشد؛ خرید ویلا جنگلی به منظور لذت بردن از طبیعت بکر و زیبای مازندران، پیشرفت زیادی داشته است.

این ویلای جنگلی و مدرن دارای ۲۰۰ متر زمین و ۱۷۰ متر زیر بنا است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.
ساختار این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ در این نوع ویلا، ۲ طبقه مجزا از هم، طراحی می شوند و توسط پله هایی که داخل آن تعبیه شده است، به یک دیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس معمولا نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت می باشد.
نمای این ویلای دوبلکس ترکیبی از سنگ و آجر می باشد که نمای زیبا و چشم نوازی را برای این ویلا به ارمغان آورده است.
شرایط فروش آن به صورت نقد و اقساطی می باشد و شما می توانید با پرداخت مبلغی از قیمت ویلا، صاحب آن شوید؛ آیا به دنبال خرید ویلا از دم قسط هستید؟ پس به شما پیشنهاد می کنم حتما ویلاهای اقساطی سایت را نیز مشاهده نمایید.

چشم انداز زیبای این ویلا رو به جنگل و کوهستان می باشد.
این ویلای مدرن، در یک شهرک بنا شده است؛ از مزیت های خرید ویلا شهرکی، بهره مندی از امنیت بالای این نوع ویلا به واسطه گیت نگهبانی و یا سرایداری می باشد.
اما مهمترین مزیت این ویلای شهرکی دوبلکس، سنددار بودن آن می باشد؛ همانطور که در ابتدا گفته شد، ویلاهای زیادی در استان مازندران ساخته شده است اما این در حالی است که بیشتر این ویلاها فاقد سند تک برگ می باشند؛ به همین دلیل بیشتر مشتریان به دنبال خرید ویلا سنددار هستند تا از خرید خود مطمئن باشند.

 

از اینکه تیم ویلا البرز را همراهی می کنید نهایت تشکر را داریم؛ چنانچه به مشاوره رایگان نیاز داشتید، می توانید با مشاورین متخصص و حرفه ای ما در ارتباط باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای مدرن جنگلی در نور، آقای شادمهرمی باشند که می توانید با شماره تماس 09199799405 با این مشاور در ارتباط باشید. 


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 13338
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه