صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا مدرن لوکس شهرکی در شمال

خرید ویلا مدرن لوکس شهرکی در شمال

897
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12384
زمین
280 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا مدرن لوکس شهرکی در شمال

 

دوستان و همراهان ویلا البرز سلام.

امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر بوده باشه همانطور که می دانید تمام تلاش ما در ارائه فایل های به روز در مناطق مختلف شمالی همچون آمل - نور - چمستان و محمود آباد و همچنین سایر مناطقی که شما سروران پیشنهاد میکنید را اولویت در تدارک میزبانی و ارائه اطلاعات مفید توسط وب سایت ویلا البرز را در شأن و منزلت شما سروران داریم.

امروز قصد داریم تا شما را با یکی از از گونه های دیگر طراحی ویلاها در شمال آشنا کنیم؛ ویلای مدرنی که در ماه‌های اخیر میزان تقاضا و در نهایت میزان ساخت ویلاهای مدرن با این چنین سبک هایی رونق یافته و امروز ما یکی از ویلاهای شیک و مدرن به شما معرفی خواهیم کرد.


این ویلای مدرن لوکس در مازندران حومه شهر نور منطقه زیبا و جنگلی آهودشت قرار گرفته است همانطور که در مقالات و سایر آگهی های البرز ویلا خوانده‌اید آهودشت یکی از مناطق پر رونق در سال‌های اخیر بوده است که دارای بافت کاملاً جنگلی و بی نظیر و در مجاورت منطقه کوهستانی واز و طبیعت بی نظیر می باشد که شما با چه مسافت زمانی اندک دسترسی فوق العاده عالی به کوه و جنگل با طی مسیری کاملا رویایی را خواهید داشت.

این ویلای مدرن دارای ۲۸۰ متر زمین و ۲۰۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد که به طور معمول در همچنین فضای از بنا ۳ الی ۴ اتاق خواب برای آن طراحی خواهند کرد که در این ویلای مدرن لوکس و اتاق خواب به صورت کامل و مهندسی ساز و در فضای مناسب از ساختمان تخصیص یافته است.

این ویلای مدرن نوساز بوده و در سال ۹۹ کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده است همچنین دارای پروانه ساخت می باشد و شما از بابت دریافت سند و مسائل حقوقی مالکیت توسط تیم مجرب و کارآزموده ویلا البرز خاطرتان جمع خواهد بود.

از امتیازات دیگر این ویلای مدرن استخردار می‌توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد که ویلاهای شهرکی گزینه بسیار مناسب برای آن دسته از مشتریان و عزیزانی می باشد که در طی سال دفعات کمی را به به شمال یا ویلای خود سفر می کنند می باشد زیرا در زمان نبودشان مسئولیت مراقبت و حفاظت از ساختمان و محوطه شهرکی برعهده سرایدار و گیت نگهبانی آن می باشد از همین روی خرید ویلا شهرکی برای این گروه از عزیزان انتخاب هوشمندانه و به‌جای می باشد.


اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلای مدرن ساختار می‌خواهد همه حالا می توانید با شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ خانم صوفی که مشاوره اختصاصی انقلاب می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این آگهی در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

تیم کارشناسی ویلا البرز بازدید از این ویلای مدرن و زیبا را به شما پیشنهاد میکند و یکی از گزینه ها برای خرید ویلای ارزنده شما عزیزان در شمال را به این ویلا اختصاص داده است.

#کد۳۴۰

 


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه