صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا دوبلکس جنگلی شهرکی سائیج محله آمل

ویلا دوبلکس جنگلی شهرکی سائیج محله آمل

752
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10388
زمین
300 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس جنگلی شهرکی سائیج محله آمل

 

دوستان و همراهان البرز ویلا سلام؛ امیدوارم که حال دلتون عالی بوده باشه و در شرایط بد اقتصادی بهترین نوع سرمایه گذاری ها را انجام داده باشید.

امروز قصد داریم یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در شمال را به شما معرفی کنیم.

خرید ویلا یا زمین در شمال یکی از پرسود ترین نوع سرمایه گذاری حال حاضر در کشور می باشد که تنها با گذراندن چند ماه به سود چند برابری حتی خواهید رسید.

همین عامل باعث گردیده تا در ماه های اخیر شاهد رشدِ چندین برابری در بازار خرید و فروش ویلا یا زمین در شمال باشیم و مورد های بسیاری پیش آمده تا یک مشتری به تنهایی ده ها پلاک شهرکی و یا چندین ویلای فلت ارزان قیمت را خریداری نموده است و مطمئناً همچنین مشتریانی؛ خود نشان دهنده قدرت بازار مسکن می باشد برای سرمایه گذاری بخصوص در شمال می باشند.

تیم کارشناسی و سرمایه گذاری البرز ویلا برای سرمایه گذاری و خرید ویلای ارزنده شما در شمال؛ این ویلای دوبلکس شهرکی را به شما پیشنهاد میکند این ویلای دوبلکس دارای ۳۰۰ متر زمین و ۲۳۰ متر بنای ساخت میباشد که در این بنای بزرگ دارای سه اتاق خواب مستر بوده و در سال ۱۳۹۹ با اخذ کلیه مجوزهای و انشعابات متصل به صورت قانونی ساخت گردیده و به اتمام رسیده است و حال شما می‌توانید با شرایط نقد و اقساط این ویلای ارزنده را که دارای سند تک برگ می باشد با خیال راحت و با اطمینان کامل توسط تیم مجرب و با سابقه البرز ویلا به قطعیت برسانید.


این ویلای دوبلکس جنگلی در روستای بزرگ و جنگلی سائیج محله واقع شده است روستای سائیج محله دارای مساحت جغرافیایی بسیار بالایی است  در سال‌های اخیر شاهد ساخت شهرک های مجلل در منطقه بوده ایم منطقه‌ای بسیار هم با مردمانی بومی و تهرانی نشین.

مساهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در البرز ویلا

مشاهده و خرید ویلا سائیج محله دیگر

امروزه بازار ویلا و زمین در شمال به گونه‌ای پر قدرت شده است که حتی آن دسته از مشتریانی که قصد خرید ویلا برای سکونت را داشته‌اند با مشاهده پتانسیلِ افزایش قیمتی در خرید و فروش؛ دست به فروش ویلای خریداری شدهِ خود؛ می‌زند به عنوان مثال ویلایی را که در سه ماه پیش خریداری نموده با مبله کردن به راحتی توانستند با ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون افزایش قیمت به فروش برساند.

مشاهده و خرید ویلا مبله در البرز ویلا


با مشاهده همچین مواردی از بازارِ داغ خرید و فروش ویلا یا زمین در شمال به یک شبه بازاربورس مانندی در فواصلِ زمانی آپدیت یک هفته‌ای به وجود آمده است به گونه‌ای که قیمت زمین یا ویلا به ازای هر یک هفته قیمت متفاوتی به خود پیدا می کند از این رو اگر شما هم وطن گرامی قصد خرید یا سرمایه گذاری ویلا و زمین در شمال را دارید همین حالا دست به کار شوید و با تیم کارشناسی البرز ویلا تماس برقرار نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس برقرار نمایند.



همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلای شهرکی می توانید با خانم صوفی به عنوان مشاور اختصاصیِ این ویلا با شماره 09119217892 تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد170


محدوده آدرس: سائیچ محله
  • جستجو: 10388
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه