صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ لاکچری استخردار شهرکی در محمودآباد

خرید ویلا باغ لاکچری استخردار شهرکی در محمودآباد

733
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10382
زمین
460 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری استخردار شهرکی در محمودآباد

 

آیا شما هنوز موفق نشدید که تو شمال ویلایی رو خریداری کنید؟ تا در تابستان و گرمای هوا، بزنید به دلِ شمال و به قول مهران مدیری جوج بزنید با نوشابه!  یه هوایی عوض کنید آبی به تن بزنید، از شروع حرکتتون در جاده هراز مسیرِ کوهستانی و جاده بی‌نظیرش استفاده کنید؛ وقتی میرسید به اولین شهر شمالی، یعنی آمل، طبیعت شمال رو تو دستتون بگیرید هر زمان اراده کردید خودتون رو تو ساحل ببینید و هر زمان که عشقتون کشید خودتون رو تو جنگل!


امروز می خوام یه ویلایی رو بهتون معرفی کنم که در خط فاصلِ بین دریا و جنگل قرار داره که این مسیر؛ معروف به خط دریا می باشد یا همان جاده کلوده، این مسیر بین جاده ارتباطی آمل به محمودآباد - آمل به چمستان میباشد که فاصله زمانی رسیدن از چمستان به محمود آباد را به حداقلِ میزان مسافت کاهش می دهد و برای شمایی که مالک این ویلا خواهید شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توانید خود را به جنگل چمستان - آمل و دریای محمودآباد برسانید.

این ویلا نیم پیلوت می باشد و با نمای سنگی حرفه ای و کاملا مهندسی ساز شماتیک بی نظیری رو به خود بخشیده است و جای گرفتن یک استخر مجلل روباز چهار فصل در این مساحت 460 متری حیاط با پوشش گیاهی؛ امتیاز و وجه تمایزِ خاصی را به این ساختمان و مجموعه بخشیده است.


این ویلای استخردار دارای ۴۶۰ متر زمین می باشد که کف حیاط؛ سنگ فرش شده است و دور تا دور حیاط این ویلا به صورت کاملاً سر سبز از پوشش گیاهان و درختان چندین سال است و شما به راحتی می توانید از خنکای این درختان بهره مند شوید.

 

این ویلا با استخر و جکوزی و کلیه انشعابات - الزامات متصل و همچنین سند تک برگ از امتیازات ویژه و بارزی را برای مالکیت بی دردسر، برای شما فراهم می آورد ساخت آلاچیق زیبا در حیاط بزرگ این ویلا اوقات فراغت بی نظیری را برایتان تعبیه خواهد کرد تا با استفاده از استخر و منظره بی نظیر جنگل و کوهپایه در خنک های درختان دور حیاط و مناظر زیبای روبروی تان به شما؛ لذت روح و روانِ خاصی را  الهام بخشد.

لازم به ذکر است که این ویلا در داخل یک شهرک مجلل با رعایت تعدد ویلای کم واقع شده است  برای آن دسته از عزیزانی که به صورت کوتاه مدت و در فواصل زمانی بلندمدت به ویلای خود سفر می کنند شهرکی بودن می تواند گزینه مناسبی برای حفاظت از پوشش گیاهی و مراقبت از ساختمان و حیاتش باشد.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در شمال


تیم مجرب و حرفه ای البرز ویلا بازدید از این ویلای مجلل را به شما پیشنهاد می کند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاور اختصاصی این ویلا خانم شاکری به شماره 09114660640 و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

مشاهده و خرید ویلا جنگلی در شمال

مشاهده و خرید ویلا باغ لاکچری دیگر در شمال

مشاهده و خرید ویلا استخردار در شمال

کد168


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 10382
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه