صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس جنگلی سند دار در ولیسده مازندران

خرید ویلا دوبلکس جنگلی سند دار در ولیسده مازندران

818
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10340
زمین
210 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس جنگلی سند دار در ولیسده مازندران

 

درود و خدا قوت به تمام هموطنان عزیز تر از جانم، علی الخصوص شمایی که الان در حال خواندن این مطلب هستید.

از خداوند بلند مرتبه وجودی سالم، پر از تندرستی و سرشار از حال خوب را آرزو می کنم.

روز ها و لحظه های بهار مشغول بستن کوله بار خود هستند، تا بروند و در پی آن، تابستان از راه رسد؛ تابستان با آفتاب گرما بخشش. پیشنهادی که برای شما در فصل تابستان دارم ، این است که از الان تا زمان رسیدن فصل جدید، خوب فکر کنید و تصمیم بگیرید. از آنجایی که این روزها بازار سرمایه گذاری در املاک به ویژه ویلا در شمال کشور، بسیار داغ می باشد، بنده ی حقیر نیز خود را موظف می دانم که این پیشنهاد ویژه را به شما بدهم تا علاوه بر یک سرمایه گذاری بسیار سود آور و فوق العاده در خطه ی سرسبز شمال، از آرامش و صفای این منطقه نیز بهره مند شوید.

ویلایی دوبلکس با بنای 170 متر در زمینی به مساحت 210 متر مربع، در سال جدید 1399 به مرحله ساخت رسیده است. این ویلای دو طبقه که در منطقه ی خوش آب و هوای ولیسده در استان مازندران بنا شده است، دارای 3 اتاق برای خواب و استراحت می باشد، که این رو هم باید عرض کنم خدمتتون؛ یکی از اتاق ها به صورت مستر می باشد. 

 نمای این بنای جنگلی با منظره ی ویژه و خاص رو به جنگل، از جنس سنگ می باشد. داخل ویلا در سقف، به منظور نورپردازی خاص و زیبا، علاوه بر هالوژن، با کناف نیز کار شده است. 

در محیط آشپزخانه، از کابینت های ترک و مرغوب استفاده شده است. همچنین از دیگر امکانات و ویژگی های این ملک با ارزش می توان به درب ضد سرقت، جهت حفظ امنیت، حمام و سرویس بهداشتی ( ایرانی_فرنگی) و نیز برخورداری از انشعاباتی نظیر آب و برق و گاز را نام برد. 

دوستان عزیزم؟ این ویلای لوکس که به صورت شخصی ساز نیز می باشد، به دو شیوه ی نقدی و اقساطی، قابل پرداخت می باشد و دارنده ی سند تک برگ نیز می باشد. 

چنانچه قصد خرید ویلا از دم قسط در شمال کشور را دارید، کلیک کنید.

بنده و تیم فعال املاک البرز، مشتاق خدمت گزاری به شما عزیزان دل هستیم. 

                                                                                                                مشاهده و خرید ویلا شهرکی

همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در منطقه ی سرسبز شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم فعال املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان  می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در  سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان توانمند و کاردان املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلا دوبلکس جنگلی، در مکانی این چنین سرسبز و آرام، سرکار خانم شاکری  می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 0911460640 تماس حاصل فرمائید. 

 مشاهده و خرید ویلا تریبلکس در شمال کشور                                                         مشاهده و خرید ویلا استخردار در مازندران

کد ویلا: 155


محدوده آدرس: جاده نور ولیسده
  • جستجو: 10340
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه