صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا باغ لاکچری در امیرآباد نور

خرید ویلا باغ لاکچری در امیرآباد نور

771
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10300
زمین
500 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری در امیرآباد نور

 

با نام و یاد خدا معرفیِ  ویلایِ امروز را شروع می‌کنیم؛

در ابتدا اجازه دهید که شما را با یک آمار فوق العاده از میزان علاقه مشتریان بر اساس نوع ویلاها رو مطرح نماییم!

 طی آمار فروش در پنج سال 'گذشته در تیم املاک البرز شاهد درصد فاحشی از قرارداد های ویلا ها از نوع ساخت و موقعیت مکانی شده ایم که علاقه و تمایل مشتریان در مجموع برای خرید ویلا-باغ؛ اولویت اول با بیشترین درصد سپس ویلاهای استخردار و در مراحل بعدی خرید ویلا های نیم پلوت - فلت - دوبلکس و فورلکس بوده است.


این آمار به راحتی به ما می فهماند که گرایش مردم و مشتریان به خرید ویلا باغ یعنی ویلا هایی که دارای حیاط بزرگ هستند؛ بیشتر است در واقع آندسته از ویلاهایی که زمین بیشتری را نسبت به خودِ ویلا و ساختمانش خریداری می نماید تا در این زمین بتوانند به واسطه سلایق خود؛ پوشش گیاهی مناسب و یا حیات سازی یا نماکاری بر اساس سبک و سیاق خود به وجود آورید.

همچنین با گسترده بودن متراژ زمین در ویلا باغ، شما توانایی حتی احداث استخر را نیز در آن دارید و گزینه کامل تری را به نامِ خرید ویلا باغ استخردار به وجود خواهد آورد که دل هر کسی را می برد و لحظات خارق العاده ای را برای خود و خانواده تان سپری خواهید کرد.

در واقع این آمار نشان می دهد که خرید مشتریان بیشتر؛ به خودِ ساختمانِ ویلا نیست، بلکه بیشتر به متراژ زمین معیار می‌دهند و هرچه متراژ زمین بالاتر باشد گویا رغبت بیشتری به آن ویلا و کلِ مجموعه نشان خواهند داد.


حال امروز قصد داریم تا ویلا باغ لاکچری زیبایی را بهتان معرفی کنیم ویلا باغ لاکچری دارای ۵۰۰ متر زمین و ۲۵۰ متر بنای ساخت باشد در دو طبقه با سه اتاق خواب مستر که با کلیه انشعابات و الزامات متصل در سال ۱۳۹۹ در مازندران حومه شهر نور واقع شده است که با شرایط نقد و اقساط آماده خرید و مالکیت شما عزیزان می باشد.

لازم به ذکر است که در این ویلا باغ ۵۰۰ متری درختان میوه بار چندین ساله وجود دارد که یکِ اصالت طبیعتی برای ویلا باغ تان را به بار می آورد البرز ویلا بازدید از این ویلا را به شما پیشنهاد میکند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این ویلا باغ لاکچری می توانید با شماره مشاوره اختصاصی این ویلا، خانم صوفی به شماره 09119217892 تماس برقرار نمایید و یا گزینه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

کد149

 

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس در البرز ویلا


محدوده آدرس: جاده نور امیر اباد
  • جستجو: 10300
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه