صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید کاخ ویلا هوشمند جنگلی استخردار در مازندران

خرید کاخ ویلا هوشمند جنگلی استخردار در مازندران

850
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10285
زمین
900 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

کاخ ویلا هوشمند جنگلی استخردار در مازندران 

 

بسیار مفتخریم از اینکه تیم املاک البرز را دنبال می کنید؛ 

 از آنجایی که این روزها بهترین سرمایه گذاری، هم به لحاظ سود دهی و هم به لحاظ کم ریسک بودن، در املاک می باشد، 

امروز من و تیم پر تلاش املاک البرز، بر آن شدیم که از ملکی رویایی را به شما عزیزان دل معرفی کنیم؛

سال 1399، کاخ ویلایی دوبلکس واقع در شهرکی در منطقه ی جنگلی و سرسبز استان مازندران، به مساحت 600 متر مربع به مرحله ی ساخت رسیده است. نمای این ویلای دو طبقه، از سنگ و دارای سه اتاق خواب، با ویژگی مستر، می باشد. چنین ویلایی که در زمینی 900 متری بنا شده است، از محوطه سازی فوق العاده ای همراه با درختان زیبا، برخوردار می باشد. 

این ملک با ارزش و اوکازیون، از امکاناتی ویژه نظیر؛ استخر سر پوشیده، سونا خشک و جکوزی، سالن ورزشی جایگاه دنس، جهت تفریح و آسایش شما عزیزان؛ همچنین  درب ضد سرقت، درب ریموت دار، آیفون ضبط کننده ی تصویر، دوربین مدار بسته، رقص نور اعلام حریق و اعلام سرقت، همه و همه به منظور حفظ آرامش و امنیت شما سروران گرانقدر، در این ویلا نصب شده است. 

این کاخ لوکس، از سیستم الکترونیکی تمام هوشمند، برخوردار می باشد و علاوه بر نور پردازی خاص آن به وسیله ی لوستر های شیک و لاکچری، چوب های روس بکار رفته در پله گردان،کاغذ دیواری آمریکایی و همچنین بکار رفتن متریال روز در ساخت و آماده سازی این ویلا، از امتیازات و مزایای دیگر آن به شمار می رود. 

این ملک به اضافه ی برخورداری از یک لابی بزرگ 35 متری، دارای تراسی وسیع، رو به منظره ی جنگل نیز می باشد. در رابطه با ویژگی های حمام و سرویس بهداشتی این مکان لاکچری، باید عرض کنم خدمتتون که؛ دیوار ها و کف حمام و سرویس از سنگ، سقف آن نیز از بهترین و مرغوب ترین چوب روسی می باشد. همچنین سرویس بهداشتی از توالت فرنگی خود شور بهره مند است. از امتیازات موجود در آشپزخانه نیز، میتوان به کابینت ممبران ترک بکار گرفته شده اشاره کرد.

و در آخر این رو هم بدونید که این ویلای جنگلی که دارای کنتور اختصاصی آب و برق گاز و پنجره ی دو جداره نیز می باشد، دارای مجوز ساخت است و همراه با سند 6 دانگ، به دو صورت نقد و اقساط، تقدیم حضور سروران گرامی می شود. 

این ویلا در موقعیتی از منطقه قرار دارد، که دسترسی آسان به امکانات رفاهی، برای شما دوستان عزیزم به طور کامل امکان پذیر می باشد. 

من و تیم  مسئول و فعال املاک البرز آماده و مشتاق خدمت رسانی به شما عزیزان دل هستیم. 

 چنانچه قصد خرید ویلا کاخ دوبلکس در شمال را دارید، کلیک کنید.|خرید ویلا جکوزی دار 

همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا کاخ دوبلکس جنگلی در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق دنج و سرسبز را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش  املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان و عزیزان دل می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان توانا و کاردان املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلا کاخ دوبلکس در چنین مکان سرسبز و آرام، سرکار خانم تهرانی می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09199658148  تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا شهرکی در شمال                                                                       مشاهده و خرید ویلا جنگلی لوکس 

کد ویلا: 143


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 10285
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه