صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا باغ دوبلکس جنگلی در امیر آباد

فروش ویلا باغ دوبلکس جنگلی در امیر آباد

570
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10211
زمین
360 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا باغ دوبلکس جنگلی در امیر آباد 

 

ممنون از اینکه همراه تیم املاک البرز هستید.

تا حالا این سوال واستون پیش اومده که چرا این روزها، بازار املاک تا این اندازه داغ و پر رونق است؟

به نظرتون میتونه بخاطر کم ریسک بودن سرمایه گذاری در این بازار باشه؟ 

و یا اینکه به علت سود کلانی که در دراز مدت، از خرید املاک حاصل می شود؟ 

.. به هر دو دلیل؛ زیرا خرید ویلا، زمین و مسکن، به مخصوص اگر برای سرمایه گذاری باشد، هم شما را از سود بسیار زیادی بهره مند می کند و هم به نسبت بازار های دیگر سرمایه گذاری، کم ریسک تر است. 

 در سال 1399، در زمینی به مساحت 360 متر مربع، ویلایی 220 متری بنا شده است. این ویلای جنگلی دارای دو طبقه و سه اتاق خواب به صورت مستر می باشد.

اگر بخواهم از حیاط سازی این ملک زیبا و با ارزش برایتان تعریف کنم، باید عرض کنم خدمتتون که؛ به هنگام ورود، شما باغچه هایی را در دو طرف حیاط و همچنین در وسط خواهید دید، که علاوه بر گل و گیاه و درختان، به وسیله ی چراغ آرایی نیز مزین شده است. به علاوه ی این درختکاری ها و چراغ کاری ها، آلاچیق چوبی و زیبایی نیز در قسمتی دیگر از حیاط قرار دارد.

در چنین ویلا باغ دوبلکسی، از درب ضد سرقت، درب ریموت دار و دوربین مدار بسته، فقط و فقط به جهت حفظ امنیت وآرامش شما سرواران شایسته، به کار گرفته شده است. وجود هالوژن ها و کناف در سقف، موجب نور پردازی فوق العاده ای در محیط داخل ویلا شده است. کابینت و اپن لوکس با ترکیبی از رنگ چوب و سفید در آشپزخانه، در کنار هود و گاز رومیزی، از جمله امکانات و امتیازات آشپزخانه ی این بنا به شمار می رود. این ویلا با نمایی از سنگ و آجر، دارای تراسی رو به جنگل و کوهستان نیز می باشد. این بنای جنگلی علاوه بر کنتور اختصاصی آب و برق و گاز، از پروانه ی ساخت و به ویژه سند عرصه و اعیان، بر خوردار می باشد، که به صورت نقد، اقساط و در صورت لزوم معاوضه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. 

من و تیم  توانمند املاک البرز، همواره مشتاق خدمت رسانی به شما سروران هستیم.

 چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس در شمال را دارید، کلیک کنید. 

سروران گرانقدر املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا باغ لاکچری در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق، با طبیعتی این چنینی را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم فعال املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به همه شما دوستان و عزیزان دل می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در  سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان پر تلاش و پیگیر املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلا باغ لاکچری در منطقه ی سرسبز امیر آباد، سرکار خانم تهرانی  می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09199658148 تماس حاصل فرمائید. 

 مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت در مازندران                                                                   مشاهده و خرید ویلا باغ لاکچری

کد ویلا: 125


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 10211
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه