صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش ویژه یک پلاک زمین داخل شهرک در چمستان

فروش ویژه یک پلاک زمین داخل شهرک در چمستان

975
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15275
زمین
250 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه یک پلاک زمین داخل شهرک در چمستان

همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا سلام:امیدوارم  تک تک لحظات عمرتون سرشار از شادی و خوشی باشه و در کنار کانون گرم خانوادتون اوقات خوشی را سپری کرده باشید..

 در این آگهی قصد داریم یک زمین داخل شهرک مناسب برای ساخت ویلا را به شما عزیزان معرفی کنیم، که در استان مازندران و در جاده چمستان قرار دارد، چنانچه قصد خرید زمین در شمال را دارید با ما همراه باشید.

 

در تورم های اقتصادی اخیر، بهترین بازار برای سرمایه گذاری خرید زمین و خرید ویلا می باشد! خرید زمین برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند با پول کمی شروع به سرمایه گذاری کنند بهترین گزینه می باشد؛ و از آنجایی که روز به روز با بالا رفتن ارزش زمین های شمال، بر قیمت آن افزوده می شود، به همین جهت هرچه زودتر اقدام به خرید ملک و املاک در این خطه کنید، به نفع خودتان است و و سودی که از آن دریافت می کنید به مراتب بیشتر می باشد.



یک نکته ای بسیار مهم دیگر در مقایسه خرید زمین با خرید خانه این است که با گذشت زمان عمر خانه بالا رفته و این امر تأثیر عکس بر قیمت آن دارد، به عبارتی با گذشت زمان چون عمر خانه بالا می رود شاهد کاهش قیمت آن در مقایسه با زمین هستیم و با توجه به رکود در بازار مسکن نمی توان سود چندان رضایت بخشی را برای آن قائل شویم.

 

 

اگر به دنبال ساخت ویلای شخصی هستید و می خواهید در شمال ویلایی طبق سلیقه خودتان بسازید، این زمین برای شما مناسب خواهد بود!

زیرا در شهرک تهران نشین و در یک روستای سرسبز و جنگلی باریکلا واقع شده است و انشعابات آب و برق و گاز آن نصب می باشد.

برای دیدن این روستای زیبا بر روی نقشه، کلیک کنید.

 

هممچنین شرایط فروش آن بصورت نقد و اقساط می باشد.

 

 

 

 

مشخصات و امکانات کلی این زمین شهرکی در چمستان:

پلاک زمین شهرکی

مساحت ۲۵۰ متر 

دور دیوار کشی شده

انشعابات نصب روی ملک

آماده برای ساخت

 

 


با تیم حرفه ای و بسیار پرتلاش املاک البرز همراه باشید تا بهترین سرمایه گذاری را تجربه کنید و نهایتِ لذت از بهره بردن سود بیشتر با همراهی این تیم حرفه ای ببرید.

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید تا از خرید این زمین شهرکی در شهر زیبای امامزاده عبداله غافل نمانید.


کارشناس و مشاور تخصصی این زمین شهرکی  خانم کاویانی  می باشد که می توانید با شماره تماس ۰۹۱98738016  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: باریکلا

زمین - باغ های مشابه