صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / خرید زمین سنددار شهرکی در آهودشت

خرید زمین سنددار شهرکی در آهودشت

1564
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15548
زمین
255 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید زمین سنددار شهرکی در آهودشت

 سلام همراهان گرامی ویلا البرز؛
امیدوارم از حال جسمی و روحی خوبی برخوردار باشید،در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا مواظب خودتون باشید،در معرفی این زمین شهرکی مارا همراهی کنید...

 

این زمین در منطقه جنگلی روستای آهوشت نور قرار دارد، منطقه‌ای که  در سال های اخیر پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال دارد.

برای دیدن روستای آهودشت برروی نقشه گوگل؛ کافیست کلیک نمایید.

آهودشت؛ از روستاهای شهرستان نور می باشد که واقع در دهستان ناتل رستاق، بخش چمستان می باشد. مسافت بسیار ناچیزی میان این روستا و شهرهایی چون؛ نور، چمستان و آمل وجود دارد. برای مثال مسافت این روستا تا چمستان 3 کیلومتر، تا نور 20 کیلومتر و همچنین تا شهرستان آمل 15 کیلومتر می باشد. بیان این مسافت ها به این منظور می باشد که در جریان باشید تمامی امکانات و امتیازات شهرهای ذکر شده در اختیار و دسترس شما عزیزان قرار دارد.

 

متراژ این قطعه زمین، ۲۵۵ متر می باشد که برای ساخت ویلا نیز بسیار عالی می باشد؛ و تمامی انشعابات آب برق گاز نیز بر روی زمین قرار دارد و آماده بهره برداری می باشد.


چنانچه قصد سرمایه گذاری در شمال یا خرید زمین را دارید، ما به شما خرید زمین جنگلی ذکر شده را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا طی سال های گذشته، قیمت زمین و ملک در این منطقه همواره رو به افزایش بوده است؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که توجه زیادی به آینده خود دارید، پس بهتر است به فکر سرمایه گذاری باشید و چه گزینه ای بهتر از خرید زمین در شمال؟ همچنین شما با خرید زمین در نور هم به راحتی ساخت ویلا و فروش آن را می توانید انجام دهید، و هم می توانید پس از گذشت چند سال، همان زمین را بفروشید و از آن سود زیادی ببرید.

 

از ویژگی های مهم دیگر این زمین، شهرکی بودن آن است. زیرا اگر به دنبال ساخت ویلا باشید امنیت این ویلا 24 ساعته و توسط نگهبانی شهرک تضمین می شود. همچنین اگر بخواهید زمین را پس از ساخت ویلا بفروشید؛ در جریان باشد که ویلاهای شهرکی متقاضیان زیادی دارد و بهتر به فروش می رسد.

 

شرایط فروش این زمین جنگلی به صورت نقد و اقساط می باشد. برای خرید زمین اقساطی می توانید سایر زمین های موجود در سایت ویلا البرز نگاهی بیندازید. 

 

 

 

مشخصات و امکانات کلی زمین سندار شهرکی در منطقه جنگلی:

نصب کلیه انشعابات

زمین شهرکی

خوش قواره مساحت ۲۵۵ متر

شهرک دنج و آروم بالا دست

سنددار

نقد و اقساط

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این زمین جنگلی شهرکی،  سرکار خانم رونما  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱97074893  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 15548
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه