صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش ویژه باغ مرکبات ۲۷هزارمتری سنددار در آمل

فروش ویژه باغ مرکبات ۲۷هزارمتری سنددار در آمل

1662
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
400،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 15348
زمین
27000 متر مربع
انشعابات
برق

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه باغ مرکبات ۲۷هزارمتری سنددار در آمل

همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا سلام:امیدوارم  تک تک لحظات عمرتون سرشار از شادی و خوشی باشه و در کنار کانون گرم خانوادتون اوقات خوشی را سپری کرده باشید..

 در این آگهی قصد داریم یک باغ مرکبات ۲۷۰۰۰ متری سند دار را به شما عزیزان معرفی کنیم، که در استان مازندران و در شهر آمل قرار دارد، چنانچه قصد خرید زمین در شمال را دارید با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال دیگر فاکتورهایی است که می‌تواند سودی خوبی به شما بدهد! هدف از خرید زمین در شمال متفاوت است، مثلاً شما می توانید با هدف کشاورزی خریداری کنید تا محصولی را در آن کشت کنید و در این مسیر درآمد و سرمایه پررونقی را برای خود ایجاد کنید و یا حتی می توانید با خرید زمین در شمال به ساخت ویلا یا پیمانکاری ویلا و فعالیت‌های مشابه دست بزنید.

سرمایه‌گذاری چه از مسیر خرید ویلا در شمال و چه از راه خرید زمین در شمال پرسود خواهد بود.

نکات جالب توجه برای خرید باغ مرکبات در مازندران

1_درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی

یکی از مناسب ترین شهرهای شمالی برای سرمایه گذاری شهرستان آمل میباشد!

زیرا جزو شهرهای  اشباع نشده هستند و ظرفیتشان برای ساخت و ساز و یا حتی کشت محصول وجود دارد، از این رو هنوز جا برای پیشرفت و توسعه و رشد قیمت ویلا و زمین ها وجود دارد و می‌تواند برای شما سرمایه گذاری هوشمندانه ای در شمال به رقم بزند.

همچنین به دلیل شرایط جوی آب و هوایی خوبی که دارد می تواند برای باغ مرکبات شما مزیت خوبی باشد زیرا درختان مرکبات باید حداقل ۵ ساعت در روز در معرض آفتاب مستقیم روزانه باشند و همچنین باید از یخ زدگی افسردگی در فصل سرما در امان باشد.

2_شرایط خاک و نهال های کاشت شده

از آنجا که شهرستان آمل شیب بیشتری نسبت به شهرهای ساحلی دارند و در ارتفاع بالاتری قرار دارند آب باران را در خود نگه نمی دارند و  این کار از پوسیدگی ریشه درختان مرکبات به دلیل از بین رفتن هوای موجود در خاک و ضعیف شدن آن جلوگیری می کند.

این زمین باغی با داشتن نهال های جوانی که به فاصله 2متر از هم کاشته شده است، محصولات پرباری هر ساله بدست می دهد.

 این زمین باغی در آمل به متراژ 27هزارمتر واقع در منطقه جنگلی برای ساخت و ساز ویلا بسیار مناسب می باشد.دارای مجوز ساخت و سند تک برگ می باشد که می توان از امتیازات ارزشمند آن به شمار آورد.

 

 مشخصات و امکانات کلی این زمین باغی ارزشمند

متراژ 27هزارمتر

سند دار

در منطقه جنگلی 

واقع در اتوبان امل به چمستان

فاصله از جاده اصلی ۳۰۰ متر

قابلیت گرفتن پروانه ساخت برای هر ۲۰۰۰متر

انشعاب برق وصل میباشد

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر و مشاوره رایگان داشتید، مشاوران ما همیشه آماده کمک‌رسانی به هم وطنان عزیز به ویژه همراهان محترم سایت البرز ویلا می باشند.

اگر به مشاوره رایگان نیاز داشتید تنها کافیست فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید و منتظر بمانید تا همکاران ما به مشاوره شما رسیدگی نماید و شما را در امر خرید زمین و باغ همراهی نمایند. همچنین اگر قصد گفت‌وگو آنلاین را دارید می توانید از پایین صفحه سایت گزینه مشاوره رایگان درج شده است به صورت آنلاین با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمین جنگلی  به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. از همراهی گرم و صمیمانه شما بزرگواران نهایت تقدیر و تشکر را داریم.....

 


محدوده آدرس: اتوبان امل به چمستان 100مترجلوترازروستاسائیج محله
  • جستجو: 15348
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه