صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش ویژه پلاک زمین شهرکی در منطقه جنگلی نور

فروش ویژه پلاک زمین شهرکی در منطقه جنگلی نور

1224
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،500،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15545
زمین
280 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه پلاک زمین شهرکی در منطقه جنگلی نور

 با سلام و عرض ادب خدمت همراهان عزیز و سروران گرامی املاک ویلا البرز؛ امیدوارم تو این روزهای سرد پاییزی حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 

با شما هستیم تا به معرفی و تجزیه و تحلیل یک زمین جنگلی در منطقه توریستی آهودشت نور بپردازیم.

 

 

 

این روزها که اکثرا به دنبال سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال هستند، شما اگر بتوانید برخی مناطق با قدرت و پتانسیل بالا در شمال را شناسایی کرده و اقدام به خرید زمین در شمال کنید، در آینده سود خوبی را بدست می آورید. 

سرمایه گذاری بر روی خرید زمین از این بابت که زمین کهنه یا قدیمی نخواهد شد، استهلاک در رابطه با آن وجود ندارد و مالیاتی نیز بابت آن پرداخت نخواهید کرد؛ مورد مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید است! طبق مشاهدات رشد قیمت زمین با نمودار رو به رشدی مواجه بوده و هیچوقت شاهد نزول قیمت زمین نبوده ایم، پس در آینده این رشد صعودی خواهد بود. 

 

 

این زمین در منطقه جنگلی روستای آهوشت نور قرار دارد، منطقه‌ای که  در سال های اخیر رشد عجیبی داشته است. مناطقی با پتانسیل سرمایه گذاری بالا؛ برای دیدن روستای آهودشت برروی نقشه گوگل؛ کافیست کلیک نمایید.

 

آهودشت؛ از روستاهای شهرستان نور می باشد که واقع در دهستان ناتل رستاق، بخش چمستان می باشد.مسافت بسیار ناچیزی میان این روستا و شهرهایی چون؛ نور، چمستان و آمل وجود دارد.برای مثال مسافت این روستا تا چمستان 3 کیلومتر، تا نور 20 کیلومتر و همچنین تا شهرستان آمل 15 کیلومتر می باشد.بیان این مسافت ها به این منظور می باشد که در جریان باشید تمامی امکانات و امتیازات شهرهای ذکر شده در اختیار و دسترس شما عزیزان قرار دارد.

 

 

 

این زمین شهرکی مساحت آن 280 متر مربع می باشد،که از ویژگی های مهم این زمین، شهرکی بودن آن است. زیرا اگر به دنبال ساخت ویلا باشید امنیت این ویلا 24 ساعته و توسط نگهبانی شهرک تضمین می شود. همچنین اگر بخواهید زمین را پس از ساخت ویلا بفروشید؛ در جریان باشد که ویلاهای شهرکی متقاضیان زیادی دارد و بهتر به فروش می رسد.

 

شرایط فروش این زمین جنگلی به صورت نقد و اقساط می باشد. برای خرید زمین اقساطی می توانید سایر زمین های موجود در سایت ویلا البرز نگاهی بیندازید. 

 

 

 

مشخصات و امکانات کلی  زمین شهرکی در منطقه جنگلی نور:

زمین ۲۸۰ متری جنگلی

داخل شهرک 

با کلیه انشعابات آماده ساخت

 نقد و اقساط

ویو ه کوهستان و جنگل

مناسب ساخت ویلا شخصی ساز

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این زمین جنگلی شهرکی،  سرکار خانم کاویانی  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱98738016  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 15545
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه