صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش هشت قطعه زمین شهرکی مناسب ساخت ویلا در آمل

فروش هشت قطعه زمین شهرکی مناسب ساخت ویلا در آمل

1163
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15277
زمین
185 متر مربع
انشعابات

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش هشت قطعه زمین شهرکی مناسب ساخت ویلا در آمل

سلام همراهان گرامی ویلا البرز؛
امیدوارم از حال جسمی و روحی خوبی برخوردار باشید،در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا مواظب خودتون باشید،در معرفی این زمین قطعه بندی شده شهرکی مارا همراهی کنید...

 

این روزها که اکثرا به دنبال سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال هستند، شما اگر بتوانید برخی مناطق با قدرت و پتانسیل بالا در شمال را شناسایی کرده و اقدام به خرید زمین در شمال کنید، در آینده سود خوبی را بدست می آورید. 

سرمایه گذاری بر روی زمین از این بابت که زمین کهنه یا قدیمی نخواهد شد، استهلاک در رابطه با آن وجود ندارد و مالیاتی نیز بابت آن پرداخت نخواهید کرد؛ مورد مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید است! طبق مشاهدات رشد قیمت زمین با نمودار رو به رشدی مواجه بوده و هیچوقت شاهد نزول قیمت زمین نبوده ایم، پس در آینده این رشد صعودی خواهد بود. 

 

این زمین قطعه بندی شده در شهر امامزاده عبدالله از توابع شهرستان آمل قرار دارد. 

 برای دیدن این شهر زیبا روی نقشه، کلیک کنید!

 خرید زمین شمال در مکان هایی مانند امامزاده عبدالله که منطقه جنگلی هم می باشد، و همیشه برای آن متقاضی وجود دارد، پیشنهاد مناسبی در این زمینه به نظر می رسد. سعی کنید سرمایه خود را برای خرید ملکی هزینه کنید که جای پیشرفت داشته باشد. 

همچنین باید به موقعیت انفرادی زمین در محل خود دقت کنید! مثلا این زمین در منطقه ای کاملا تهرانی نشین قرار دارد که کار شما برای ساخت و ساز ویلا راحت می‌کند، وانشعابات آن سر زمین قرار دارد. 

با جنگل حدودا 50متر و با بافت اصلی حدودا 30متر فاصله دارد. و اطراف آن کاملا ویلاسازی انجام شده است. 

 

شرایط فروش این زمین جنگلی به صورت نقد و اقساط می باشد. برای خرید زمین اقساطی می توانید سایر زمین های موجود در سایت ویلا البرز نگاهی بیندازید. 

 

مشخصات و امکانات کلی این زمین شهرکی:

💎 فروش ویژه 8 قطعه زمین شهرکی

💠 انشعابات سر زمین

🌳🌳فاصله با جنگل کمتر از 50 متر

💫 فاصله با بافت کمتر از 30 متر

🌲🌲 ویو ابدی جنگل

🌟 منطقه کاملا تهرانی نشین

🌻 روستای سرسبز و جنگلی 

⚡ قطعات از 168 الی 185 متری 

♻️ اطراف کاملاً ویلا سازی شده

 

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید تا از خرید این ویلا لاکچری در شهر زیبای امامزاده عبداله غافل نمانید.


کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا دوبلکس مدرن خانم کاویانی  می باشد که می توانید با شماره تماس ۰۹۱98738016  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: کمربندی امام زاده عبدالله
  • جستجو: 15277
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه