صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / خرید زمین سنددار شهرکی در منطقه آمل

خرید زمین سنددار شهرکی در منطقه آمل

2152
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15551
زمین
250 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید زمین سنددار شهرکی در منطقه آمل

  با سلام و عرض ادب خدمت همراهان عزیز و هموطنان مهربان؛ امیدوارم تو این روزهای سرد پاییزی حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 

امروز می خواهیم به شما عزیزان یک قطعه زمین ۲۵0 متری در منطقه آمل روستای ولیسده، را به شما عزیزان معرفی کرده و سپس به نقد و بررسی ویژگی های آن بپردازیم؛ پس اگر می خواهید سرمایه گذاری کنید و قصد خرید زمین شهرکی را دارید، حتما تا پایان این آگهی، تیم تخصصی ما را دنبال کنید.

 

این زمین جنگلی در روستای ولیسده که از توابع شهرستان آمل است، قرار دارد.

 برای دیدن این روستای سرسبز روی نقشه، کلیک کنید!

 خرید زمین شمال در مکان هایی مانند روستای ولیسده که منطقه جنگلی هم می باشد و به دریا نزدیک باشد،از این جهت همیشه برای آن متقاضی وجود دارد، پیشنهاد مناسبی در این زمینه به نظر می رسد. سعی کنید سرمایه خود را برای خرید ملکی هزینه کنید که جای پیشرفت داشته باشد. 

 

همچنین باید به موقعیت انفرادی زمین در محل خود دقت کنید! مثلا این زمین جنگلی به مساحت 250 متر در منطقه ای کاملا تهرانی نشین قرار دارد که کار شما برای ساخت و ساز ویلا راحت می‌کند، وانشعابات آن سر زمین قرار دارد.  با جنگل فاصله بسیار کمی دارد و اطراف آن کاملا ویلاسازی انجام شده است. 

 

 این زمین جنگلی از آن جهت که سنددار می باشد، امتیاز بسیار بالایی دارد! زیرا به شما از بابت امن بودن معامله اطمینان خاطر می دهد. همچنین اگر قصد فروش یا ویلاسازی در آن داشته باشید، هیچ دردسر دیگری بابت آن نخواهید داشت.

 

از ویژگی های مهم دیگر این زمین، شهرکی بودن آن است. زیرا اگر به دنبال ساخت ویلا باشید امنیت این ویلا 24 ساعته و توسط نگهبانی شهرک تضمین می شود. همچنین اگر بخواهید زمین را پس از ساخت ویلا بفروشید؛ در جریان باشد که ویلاهای شهرکی متقاضیان زیادی دارد و بهتر به فروش می رسد.

شرایط فروش این زمین جنگلی به صورت نقد و اقساط می باشد. برای خرید زمین اقساطی می توانید سایر زمین های موجود در سایت ویلا البرز نگاهی بیندازید. 

 

مشخصات و امکانات کلی زمین سنددار جنگلی در منطقه آمل:

زمین ۲۵۰ متری

 داخل شهرکی

با سند مالکیت

بالا دست منطقه ولیسده

با کلیه انشعابات آماده بهره برداری

آماده ساخت

کل شهرک دوبلکس ساخته شده

نقد و اقساط

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این زمین جنگلی شهرکی،  سرکار خانم یگانه  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱98738017  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: ولیسده
  • جستجو: 15551
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه