صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش دو پلاک زمین جنگلی

فروش دو پلاک زمین جنگلی

686
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14882
زمین
270 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 

 فروش دو پلاک زمین جنگلی- سنددار

عرض سلام و خسته نباشید خدمت همراهان همیشگی و دوست داشتنی املاک البرز؛ روزگارتان بکام عزیزان؛

امروز قصد معرفی دو پلاک زمین جنگلی در آهو دشت شهرستان نور، به شما عزیزان را داریم، تا از خرید زمین باغ در شمال بهره مند شوید؛

مزایای خرید زمین در شمال؛

همه ی ما به دنبال آن هستیم تا پول خود را در جایی سرمایه گذاری کنیم که سود بیشتری را نصیبمان کند. سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین در شمال بیشترین مزایا را خواهد داشت و یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری خواهد بود.

خرید زمین در شمال همیشه یکی از داغ‌ترین و مهمترین بخش‌های اقتصاد کل کشور بوده است. خرید زمین فکر و ایده ای است؛ که امروزه هر شخصی که سرمایه مشخصی در دست دارد، به این فکر کرده است که با خرید زمین اقدام به سرمایه گذاری کند. خرید زمین به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود و می توان چنین گفت که خرید زمین در شمال از بهترین شیوه های درآمد زایی است که با سود بسیاری همراه است.

 خرید زمین در شمال با خود مزایای بسیاری را به همراه دارد که سبب شده سرمایه گذاران بسیاری با اهداف گوناگون اقدام به خرید زمین کنند و به سود قابل توجهی برسند.

 اما در این میان تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا به شما سرمایه گذاری و خرید زمین در شمال کشور را معرفی می کنیم؟ بخش شمالی ایران یک نقطه کانونی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود که به علت ویژگی هایی که این منطقه دارد بهترین گزینه برای خرید زمین می باشد.

 آب و هوای پاک و طبیعت بکر شمال کشور همیشه یکی از مهمترین عوامل جذب سرمایه گذاران و مردم تمام نقاط کشور به این ناحیه می باشد. به جرئت می‌توان گفت که استان مازندران به علت داشتن موقعیت مناسب، و نزدیک بودن به پایتخت و داشتن آب فراوان، یکی از استان‌های شلوغ و پر رونق در خرید و فروش زمین می‌ باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید زمین در شمال را دارید به سراغ شهرهای استان مازندران بروید.

 مشخصات زمین باغ_سنددار

این دو پلاک جنگلی در منطقه ای از آهودشت واقع شده است که بسیار پر طرفدار و با امکاناتی خاص و ویژه می باشد.

این دو پلاک جنگلی نیز دارای مساحت یکسان به متراژ  270 متر مربع با بر عالی مستطیل می باشد و قیمت هر متر مربع این زمین باغ 2000000 تومان می باشد.

همچنین این زمین داخل بافت، با تمامی مزایا و امکانات آن، به دو صورت نقد و اقساط به فروش می رسد. 

منظره ای که این زمین در اختیارتان قرار می دهد، منظره ای فوق العاده دیدنی و جذاب از جنگل های سرسبز و وسیع شهرستان نور می باشد.

 

فروش دو پلاک زمین جنگلی

منطقه اهودشت

پلاک یک جنگل  

هر پلاک ۲۷۰ متر  با بر عالی مستطیل

قیمت متری دومیلیون

خانم کیان۰۹۱۱۹۱۹۳۸۹۱

 

همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید زمین در شمال کشور در این مناطق زیبا و سرسبز را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید.

تیم قوی املاک البرز آماده خدمت رسانی به همه شما دوستان می باشند. 

همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید.

مشاوران و کارشناسان توانا و کاردان املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این زمین جنگلی در چنین مکان سرسبز و

آرام، سرکار خانم  کیان می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره  09119193891 تماس حاصل فرمائید.

 


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 14882
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه