صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش چند پلاک زمین شهرکی در نور

فروش چند پلاک زمین شهرکی در نور

704
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،700،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14881
زمین
280 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش چند پلاک زمین شهرکی در نور

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت مشاورین املاک البرز ویلا؛ امیدوارم تو این شرایط بد و نامطلوب بیماری کرونا، در سلامت کامل به سر ببرید و حال دلتون خوب باشه.

امروز در این آگهی قصد داریم تا چند پلاک زمین در آهودشت نور را به شما سروران عزیز معرفی نماییم؛ چنانچه قصد خرید زمین در نور را دارید، این آگهی می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

یکی از مناطق و شهرستان هایی که طی سال های گذشته بسیار پیشرفت کرده است، شهرستان نور می باشد؛ شهرستان نور به دلیل ساخت و سازهایی که در آن صورت گرفته است، توانسته توریست های بسیار زیادی را به خود جذب کند؛ از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به سواحل زیبای دریای خزر و همچنین جنگل های سرسبز آن اشاره کرد؛ به همین دلایل، سالانه مردم خوب و خونگرم نور میزبان تعداد زیادی مسافر می باشند که از تمام نقاط کشور به این شهرستان سفر می کنند.

 همانطور که گفته شد، این پلاک زمین ها در روستای آهودشت قرار دارند؛ روستای آهودشت از توابع بخش چمستان بخش شهرستان نور می باشد؛ آهودشت در جاده آمل به چمستان قرار دارد.

اگر با منطقه نور آشنا نیستید و علاقمند به مشاهده موقعیت مکانی دقیق روستای آهودشت هستید، تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

متراژ پلاک ها، به ترتیب 230، 250 و 280 متر می باشد؛ نوع ملک این زمین، به صورت شهرکی می باشد؛ خرید زمین شهرکی از آنجا که دارای امنیت بسیار بالایی به دلیل حظور نگهبانی 24 ساعته دارد، بسیار مورد توجه مشتریان قرار دارد.

 به دلایل اقتصادی که در سال های اخیر در کشور عزیزمان رخ داده است، افراد بسیار زیادی به دنبال سرمایه گذاری هستند تا ارزش مال و سرمایه خود را حفظ کنند؛ اگر شما نیز به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن هستید، ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید زمین را پیشنهاد می کنیم؛ سرمایه گذاری در زمین به ویژه در شمال کشور، می تواند یک سرمایه گذاری بسیار سودآور باشد؛ زیرا اگر به قیمت زمین های این منطقه طی سال های گذشته نه چندان دور دقت نمایید، به این نتیجه خواهید رسید که قیمت ها همواره رو به افرایش بوده است.

 

 پس چنانچه قصد خرید زمین در شمال را دارید و همچنین به سرمایه گذاری سودآور نیز فکر می کنید، مشاوران و کارشناسان حرفه ای البرز ویلا آماده همراهی شما عزیزان می باشند.

به همین منظور، کافیست از سمت چپ هر آگهی، فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان متخصص ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

مشاور و کارشناس متخصص و حرفه ای این پلاک زمین جنگلی، سرکار خانم کیان می باشد که شما می توانید با شماره تماس ۰۹۱19193891 با این مشاور در ارتباط باشید.

 

برای مشاهده سایر زمین های مشابه کلیک نمایید:

خرید زمین اقساطی


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 14881
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه