صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / رویان / فروش زیرقیمت پلاک زمین ساحلی در رستم رود

فروش زیرقیمت پلاک زمین ساحلی در رستم رود

899
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،800،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14879
زمین
240 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش زیرقیمت پلاک زمین ساحلی در رستم رود

 

 

دوستان و همراهان ویلا البرز سلام امروز قصد داریم تا شما را با یکی از مناطق برند و ساحلی در شمال آشنا کنید اگر قصد سرمایه‌گذاری در شمال دارید و یا قصد ساخت یک ساختمان یا ویلا بر اساس سلایق و معیار خود را دارید با ما همراه باشید تا اطلاعات مربوط به این زمین ارزنده را از دست ندهید.


رستم رود یکی هست مناطق گردشگری و پرطرفدار در ساحل مازندران می باشد در مجاورت پارک جنگلی نور و مناطق جنگلی و سرسبز و سمت دیگر در مجاورت یا خط اول سواحل خزر می باشد.

رستم رود از روی نقشه گوگل؛ کلیک نمایید.


قیمت زمین و ویلا در مناطق ساحلی به طور معمول گرانتر از زمین یا ویلا های موجود در مناطق جنگلی می باشد یعنی در واقع هرچه به سواحل شمال نزدیک تر شویم قیمت زمین یا ویلا در آن گران تر و افزایش می یابد از همین روی یافتن زمینه‌ای به قیمت و ارزنده در مناطق ساحلی شمال همواره یک سرمایه‌گذاری پرقدرت در شمال می باشد.

آن دسته از عزیزانی که قصد سرمایه گذاری در شمال را دارند خرید زمین ساحلی گزینه‌ای کاملاً هوشمندانه و ارزنده می باشد که این پلاک زمین موجود در رستم رود با قواره ۲۴۰ متری و امتیازاتی که دارا می باشد یکی از زمین های موقعیت اکازیون در منطقه می‌باشد که توسط تیم مجرب و کارآزموده املاک البرز برای شما عزیزان فراهم گردیده است و شما به راحتی می توانید با شماره     ۰۹۱۱۹۱۹۳۸۹۱   خانم کیان که مشاور اختصاصی این زمین می باشد ارتباط برقرار نمایید و همین حالا مقدمات لازم برای بازدید از این زمین ساحلی را فراهم آورید.

از جمله امتیازات این زمین می‌توان به فاصله دو دقیقه آن تا دریا اشاره کرد و همین طور سند دار بودن آن و انشعابات موجود در ملک از همه جهات ساخت در این زمینه می باشد لازم به ذکر است که این پلاک زمین ۲۴۰ متری در سرخرود در کوچه های کاملاً تهرانی نشین واقع شده است از همین روی این پلاک زمین ارزنده هم برای سرمایه گذاری و هم برای مالکیت درازمدت و ساخت ویلا بسیار گزینه مناسبی می باشد.


مجرب و کاربلد ویلا البرز با سابقه چندین ساله خود و شناختی که در منطقه به دست آورده است اطمینان پیدا کردن فایل ارزنده و زیر قیمت را برای شما عزیزان تضمین میکند و این پلاک زمین ارزنده گزینه مقرون به صرفه و بی نظیری می باشد که دل هر سرمایه گذار یا هموطن ای را برای مالکیت این ویلا می رباید.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این زمین باغ می خواهید می توانید همین حالا دکمه ثبت درخواست مشاوره این آگهی را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند و همینطور با کارشناسان فروش موجود در اپ واتساپ موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید تا به صورت آنلاین و رایگان از مشاوره اختصاصی تیم ما بهره مند شوید.

 

خرید زمین


محدوده آدرس: رستم رود
  • جستجو: 14879
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه