صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش زیرقیمت پلاک زمین در منطقه برند امیرآباد

فروش زیرقیمت پلاک زمین در منطقه برند امیرآباد

769
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،500،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14877
زمین
250 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش زیرقیمت پلاک زمین در منطقه برند امیرآباد

 

 سلام با ما همراه باشید تا شما را با یک منطقه برند در شمال آشنا کنیم اگر به دنبال سرمایه‌گذاری و خرید زمین در شمال هستید ادامه صحبت ها رو از دست ندید.

یکی از مناطق برند و پر رونق در شمال؛ چمستان و مناطق جنگلی اطراف آن می باشد شهرستان نور شهر زیبای آمل و منطقه سرسبز با طیف عظیمی از روستاها در چمستان؛ همگی پتانسیلی سرشار از سرمایه گذاری را همراه خود دارند.

در سالهای اخیر میزان تقاضا در روستاهای چمستان عاملان اصلی در تعیین منطقه برند در شمال بودند؛ منطقه برند امیرآباد - سعادت آباد؛ ایندو از مناطق به نام و مشهور و پرطرفدار به خصوص در سالهای اخیر می باشند و امروز می خواهیم شما را مالک یک پلاک زمین ۲۵۰ متری در منطقه برند امیرآباد قرار دهیم.

از دغدغه های اصلی مشتریان قدرت خرید یا بودجه سرمایه گذاری آنها می باشد از همین روی تعداد زمین های قواره پایین یا متراژ کم امروزه نادر شده است که این پلاک ۲۵۰ متری یک پلاک ارزنده و نقلی از جهت متراژ و همچنین از نظر قیمت می باشد همانطور که گفته شد این دو منطقه با رشد فزاینده و تقاضای بسیار بالایی روبرو بوده است و خرید زمین در امیرآباد یک انتخاب و سرمایه گذاری هوشمندانه توسط تیم مجرب و کارآزموده ویلا البرز برای شما هم وطن گرامی می باشد.

این زمینه ۲۵۰ متری نزدیک به جاده اصلی و کاملاً تهرانی نشین می باشد که اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این زمین می خواهید می توانید با شماره  ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲  خانم صوفی که مشاور اختصاصی این زمین میباشد تماس برقرار نمایید تا اطلاعات جامع و کامل تری را دریافت نموده و با علم بیشتری نسبت به انتخاب زمین خود و سرمایه گذاری در شمال اقدام نمایید.

تیم حرفه ای و مجرب ویلا البرز در وب سایت خود بانک اطلاعاتی وسیع را از انواع سرمایه گذاری در خرید ویلا یا خرید زمین برای شما هم وطنان عزیز تر از جان گرد هم آورده است از همین روی به راحتی می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره همین زمین که در پایین صفحه و یا سمت راست همین صفحه قرار گرفته است درخواست خود را یادداشت و با فشردن دکمه ثبت درخواست مشاوره با مشاور اختصاصی آن ارتباط برقرار نموده و یا با شماره ها و کارشناسان موجود در واتساپ هم می توانید به صورت کاملا آنلاین مشاوره اختصاصی و حرفه‌ای را دریافت نمایید.

البرز ویلا بر این باور است که فروش پایان معامله نیست بلکه آغاز تعهد ماست که با سابقه چندین ساله خود در منطقه این اطمینان را به شما می دهد تا این زمینه ارزنده را با ارزان ترین و اعمال بیشترین تخفیف برای شما عزیزان خریداری نماید.

 


محدوده آدرس: امیراباد
  • جستجو: 14877
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه