صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش زیرقیمت 800متری بهترین فرصت سرمایه گذاری

فروش زیرقیمت 800متری بهترین فرصت سرمایه گذاری

1389
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
400،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14875
زمین
800 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش زیرقیمت 800متری بهترین فرصت سرمایه گذاری

 

سلام به همراهان همیشگی ویلا البرز امروز قصد داریم تا شما را با یکی از ارزنده ترین موقعیت برای سرمایه گذاری در شمال جهت حفظ ارزش پول و افزایش آن آشنا نماییم.


فروش زیر قیمت و فوق ارزنده در لوکیشنی بی نظیر در یک منطقه جنگلی، کمربندی امامزاده عبدالله یکی از پرترددترین جاده های شمالی به خصوص در سالهای اخیر قلمداد شده است ست و این زمین باغ ۸۰۰ متری با موقعیت ویژه در این کمربندی پرطرفدار واقع شده از امتیازات بی نظیری برخوردار است با ما همراه باشید تا در رابطه با این زمین باغ زیر قیمت و ارزنده بیشتر آشنا شوید.


یکی از دغدغه‌های اساسی مشتریان و سوال‌های پرتکرار ای که مشتریان از مشاوران و کارشناسان ویلا البرز می پرسند قابلیت ساخت زمین و مجوزات آن می باشد، می‌گویند آیا این زمین دارای مجوز یا پروانه ساخت است؟ یا خیر؟

در جواب باید گفت که این زمین باغ ۸۰۰ متری علاوه بر فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری جواز ساخت یا همان پروانه ساخت را نیز دارا می باشد و علاوه بر آن انشعابات لازم برای ساخت برق در اختیار دارد.

این زمین باغ ۸۰۰ متری ارزنده به دلیل پول نیاز بودن مالک بسیار زیر قیمت و فوری به فروش میرسد لازم به ذکر است که بدانید این زمین باغ ۸۰۰ متری محصور شده از دیوار در چهار جهت خود و همچنین دارای درختان مرکبات چندین ساله و باربر می باشد از این روی تیم مشاوران و کارشناسی ویلا البرز برای آن دسته از عزیزانی که قصد سرمایه گذاری برای خرید ویلا یا خرید زمین در شمال را دارند بازدید از این زمین باغ و خرید آن یک انتخاب ارزنده و کارآمد بهشان معرفی خواهیم کرد.

یکی دیگر از نقاط قوت این زمین باغ ۸۰۰ متری فاصله کوتاه آن تا جنگل آلشرود می‌باشد شما به راحتی می توانید در طی فاصله زمانی ۲ دقیقه ای خود را به جنگل های انبوه آلشرود برسانید.

خرید زمین در شمال همواره یکی از ارزنده ترین اقدامات و همچنین پرطرفدارترین نوع معاملات به خصوص در سالهای اخیر می باشد که تیم مجرب و کارآزموده ویلا البرز با گسترش تیم ارتباطی و کارشناسی خود توانسته بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از فایل های زمین و همچنین این ویلا را در شمال برای شما عزیزان گرد هم آورد و در بستر این وبسایت در معرض نمایش شما عزیزان قرار داده تا شما عزیزان با اطلاعات کامل تر و بیشتری خرید زمین یا خرید ویلا در شمال را به انجام برسانید.


اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این زمین می خواهید همین حالا می توانید با شماره 

۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲            خانم صوفی

که مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این آگهی را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد با پر کردن اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی و شماره تماس و در نهایت فشردن دکمه ثبت درخواست مشاوره اعلام نمایید و یا این که به واسطه چت آنلاین موجود در پایین تمام صفحات این وبسایت با یکی از مشاوران این تیم ارتباط برقرار نمایید.


محدوده آدرس: جاده جنگلی امام زاده عبدالله
  • جستجو: 14875
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه