صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در آمل

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در آمل

842
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 16489
زمین
310 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلای دوبلکس جنگلی:

310 متر زمین 

380 متر بنا 

دارای 3 اتاق خواب مستر 

دارای استخر سر پوشیده

سند تک برگ

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

دارای میز بیلیارد

 

سلام و درود فراوان به همه ی شما همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب و لبتون خندون باشه و در این اوضاع بیماری کرونا، در کنار خانواده محترمتان از صحت و سلامت کامل بر خوردار باشید.

 امروز در این پست قصد دارم شما را با یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در آمل آشنا کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، کافیست تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا در شهرستان آمل بنا شده است؛ آمل یکی شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن روستاهای جنگلی، ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا آمل را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده اند را مشاهده نمایید.

 این ویلای جنگلی دارای 310 متر زمین می باشد که 380 متر نیز زیربنا دارد؛ از 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، برای راحتی شما عزیزان، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق ها، کمددیواری نیز تعبیه شده است که شما می توانید از آن استفاده کنید؛ تمامی انشعابات و امتیازات ویلا اعم از آب، برق و گاز آن متصل و پس از خریداری ویلا به نام مالک  جدید آن تغییر نام پیدا خواهد کرد.

از امکانات وآپشن هایی که این ویلا را به یک ویلای لاکچری تبدیل کرده است، استخر سر پوشیده آن می باشد؛ اگر علاقمند به استفاده از استخر شخصی هستید، ما به شما عزیزان خرید ویلا استخردار را پیشنهاد می کنیم.

 این ویلای استخردار به دلیل شهرکی بودن، دارای امنیت بالایی می باشد؛ زیرا شهرک ویلا دارای نگهبانی شبانه روزی و همچنین دوربین مدار بسته می باشد؛ اگر فقط ایام تعطیل به ویلای خود سفر می کنید، ما به شما عزیزان خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم.

 از مهم ترین ویژگی های داخلی این ویلا، می توان به کابینت های درجه یک و مرغوب ممبران و میز بیلیارد آن اشاره کرد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و کف آن نیز تماما سرامیک کاری می باشد.

 این ویلا دارای مدارک کامل اعم از سند تک برگ و پایان کار می باشد که خیال شما را بابت یک خرید مطمئن، آسوده می کند؛ شما عزیزان هم اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سنددار سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی با همکاران ما در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

  کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم حسینی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۳۷۷۶۱۸ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: کمربندی امام زاده عبدالله
  • جستجو: 16489
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه