صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خريد ويلا تريبلكس استخر دار فول امكانات در كيابسر

خريد ويلا تريبلكس استخر دار فول امكانات در كيابسر

546
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
4،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10468
زمین
430 متر مربع
بنا
540 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ويلا تريبلكس استخر دار فول امكانات در كيابسر

 

با تشكر از همراهى گرم صميمى شما عزيزان؛

واسه خيليا شايد اين سوال پيش بياد كه؛

از كجا معلوم كه سرمايه گذارى بر املاك، واقعا كم ريسك و پر سود باشه؟

سوال خوبيه! 

ولى طى يك چشم انداز كلى، به اين قضيه پى مى بريم كه از گذشته تا به حال تنها ارزش ملك و املاك است كه همچنان در حال افزايش است.

اين يعنى زمين، و يا مسكن در قديم واقع در هر كوچه و خيابانى هم كه بود، باز هم امروزه بسيار ارزشمند است، حتى ارزشمند تر از قبل.

مثلا؛ بارها پيش اومده از يه خيابونى، جاده اى ، محله اى .. در حال عبوريم؛ با تعجب ميگيم : واى خداى من تا چند سال پيش آدم ميترسيد از اين قسمتا عبور كنه، ولى الان چقد آباد شده !!!! 

اين دال بر بالا رفتن ارزش ملك و املاك است، كه هاكى از اين مى باشد كه خريد يك زمين و يا ويلا، نه تنها از ارزش سرمايه ى شما نمى كاهد، بلكه به گونه ى چشمگيرى بر آن مى افزايد. 

حال وقت آن رسيده كه با خيالى آسوده اقدام به سرمايه گذارى و خريد ويلا، زمين و در كل املاك كنيد.

 ويلايى با بناى ٥٤٠ متر مربع در شهركى از منطقه ى سرسبز و دلگشاى كيابسر، استان مازندران، در سال ١٣٩٩، به صورت تريبلكس ساخته شده است. 

اين بناى ٣ طبقه، داراى ٥ اتاق خواب مى باشد، لازم است اين را هم عرض كنم؛ كه اتاق به صورت مستر مى باشد. 

ويلاى جنگلى، كه انشعابات آب و برق و گاز ، سرويس هاى بهداشتى و حمام از امتيازات آن به شمار مى رود، از امتيازات بسيار ويژه اى نظير؛

استخر، وان جكوزى و سونا خشك نيز برخوردار مى باشد. 

نماى اين بناى تريبلكس، از سنگ مى باشد و اين نما، به طور كامل، با نور پردازى ويژه اى به وسيله ى كناف و هالوژن، مُزيّن شده است.

در حياط اين ملك نيز، توسط باغچه كارى، كاشت درخت نخل و چراغ كارى، به شيوه ى بسيار لوكس حياط سازى شده است.

آلاچيق در محوطه ى ويلا، شومينه به منظور گرم كردن محیط داخل ويلا، درب ريموت دار، ضد سرقت و دوربين مدار بسته، جهت حفظ امنيت و آسايش شما دوستان خوبم؛ همگى باز امكانات اين ملك به شمار مى رود.

از امكانات مربوط به محيط آشپزخانه مى توان به اپن، گاز رو ميزى، هود و كابينت هاى لوكس ممبران، كه با روكشى از PVC مى باشد، اشاره كرد. 

همچنين وجود لوسترى فوق العاده لاكچرى، هالوژن و كناف در سقف، به منظور نور پردازى ويژه ى محيط داخل ويلا تعبيه شده است.

ويلاى تريبلكس، با امكانات ويژه، در مكانى سرسبز و دنج، از سيستم برقى فول برخوردار است و داراى تراسى با منظره ى رو به جنگل مي باشد.

همچنين اين ملك با ارزش دارنده ى مجوز ساخت و سند تك برگ مى باشد، و نيز به دو صورت نقد و اقساط در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

 چنانچه قصد خرید ویلا فورلکس در شمال را دارید، کلیک کنید.

من و تیم پر تلاش املاک البرز، آمادگى ارائه ی خدمات به همه ی شما عزیزان دل را داريم.

                                                                                                        مشاهده و خرید ویلا شهرکی لوکس

 سروران و همراهان املاک البرز؛ چنانچه قصد ویلا تريبلكس استخردار جنگلى در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلای اوکازیون در شمال ایران را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به همه شما مهربانان می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در  قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان توانا و مسئول املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلا تريبلكس استخردار جنگلی، در مکانی دلگشا، سرکار خانم تهرانی  می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09199658148  تماس حاصل فرمائید. 

مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت در مازندران                                                         مشاهده و خرید ویلا جکوزی دار در شمال

کد ویلا: 201


محدوده آدرس: کیابسر

ویلاهای مشابه